Beantwoord

Pakket niet ontvangen.

  • 3 June 2019
  • 2 reacties
  • 282 Bekeken

Morgen zou eigenlijk mijn mobiele thuis worden geactiveerd echter heb ik ook geen pakket ontvangen net zoals velen zo te zien.
Aangezien het onmogelijk om op een fatsoenlijke manier contact op te nemen met een medewerker (gezien de drukte).
Kan wellicht iemand anders mijn vraag beantwoorden. A.s woensdag wordt Ziggo gedeactiveerd ( ik maak gebruik van de overstapservice), nu weet ik toevallig als je over stapt van KPN (of een andere aanbieder die via de telefoonlijn gaat) het signaal van de oude provider pas stopt na activatie van het Tmobile modem.

Nu is de hamvraag geldt dit ook voor ziggo aansluitingen aangezien dat via de kabel gaat.
icon

Beste antwoord door Sander 3 June 2019, 20:09

Bekijk origineel

2 reacties

Dat laatste van kpn of andere klopt niet. Ik heb ook gebruik gemaakt van overstapservice en zou vandaag me modem van tmobile kunnen activeren. Maar heb het pakket nog niet ontvangen, maar me tele2 is wel stopgezet dus zit nu zonder.
Reputatie 7
Hoi @R-emco,

Bij sommige klanten is het installatiepakket iets vertraagd. Excuus hiervoor. We zijn hiervan op de hoogte en proberen dit zo snel mogelijk uit te sturen. Je zult het pakket dus snel ontvangen. Hou de status in de gaten op deze pagina: My T-Mobile Thuis.

Je maakt gebruik van de overstapservice, dat komt goed uit! Wij zeggen je oude provider inderdaad pas op na activatie van je modem. Zolang dit maar binnen twee weken na activatie van de lijn (4-6 in jouw geval) gebeurt. Dit geldt niet voor andere klanten waar de oude provider ook op DSL aanbiedt: er kan maar één provider op de lijn zitten. Omdat Ziggo op een ander netwerk zit, kan deze gewoon bestaan naast DSL.

Ik hoop dat het pakket snel arriveert en ik je officieel welkom kan heten bij T-Mobile Thuis!

Reageer