Beantwoord

Pakket niet ontvangen en nieuwe abbo niet terug te vinden

  • 8 June 2022
  • 6 reacties
  • 88 Bekeken

Ik heb een T-mobile thuis abonnement die al moet werken, maar kan mijn TV-inloggegevens niet op My T-mobile thuis vinden.

Mogelijk komt dit doordat eerst een verkeerd adres door ons is opgegeven. We hebben al met T-mobile gebeld om het juiste adres door te geven. Het pakket wat naar het verkeerde adres is gestuurd hebben we eind mei al retour gedaan, binnen het termijn waarin boetes voorkomen worden (zie afbeelding). My T-mobile thuis geeft aan dat die nog niet binnen is. Het pakket naar het juiste adres is bij ons wel al binnen, maar deze kan niet worden geïnstalleerd omdat de TV-inloggegevens niet online staan. Mogelijk omdat het oude pakket volgens jullie nog niet binnen is of omdat de administratie ergens door elkaar loopt?

Ik hoor graag wat er gedaan kan worden!

 

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 8 June 2022, 13:12

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Tijmen G 

De tv inloggegevens staan in je T-Mobile thuis account bij instellingen > tv. Je zou deze al kunnen gebruiken voor TV Anywhere als de installatiedatum bekend is.

Hallo @Tijmen G 

De tv inloggegevens staan in je T-Mobile thuis account bij instellingen > tv. Je zou deze al kunnen gebruiken voor TV Anywhere als de installatiedatum bekend is.

Het abonnement zou al 3 weken moeten werken, maar is nog steeds niet terug te vinden in my T-mobile thuis. Er staat alleen dat het installatiepakket nog niet ontvangen is terwijl het oude pakket al meer dan een week verstuurd is.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Tijmen G,

Gefeliciteerd nog met jouw nieuwe thuis! 🎉

Allereerst wat betreft de My T-Mobile Thuis inlog: je vermoeden klopte inderdaad dat het oude abonnement nog gekoppeld was aan jouw email adres. Inmiddels heb ik dit gewijzigd en kan je, met het email adres dat je ook gebruikt voor de Community, inloggen en jouw TV gegevens inzien op: Instellingen TV.

Daarnaast zie ik dat het pakket afgelopen donderdag op 2 juni bij ons is binnengekomen en daarom verwacht ik dat het pakket in de komende dagen alsnog verwerkt wordt. Het kan namelijk tot zes werkdagen duren voordat het pakket volledig geregistreerd is. Door het weekend en Pinksteren verwacht ik dat je in de komende dagen de bevestiging van ons zal ontvangen dat de apparatuur binnen is.

Nog hartelijk bedankt voor het retourneren en alvast veel kijkplezier gewenst! 😃

Hoi @Tijmen G,

Gefeliciteerd nog met jouw nieuwe thuis! 🎉

Allereerst wat betreft de My T-Mobile Thuis inlog: je vermoeden klopte inderdaad dat het oude abonnement nog gekoppeld was aan jouw email adres. Inmiddels heb ik dit gewijzigd en kan je, met het email adres dat je ook gebruikt voor de Community, inloggen en jouw TV gegevens inzien op: Instellingen TV.

Daarnaast zie ik dat het pakket afgelopen donderdag op 2 juni bij ons is binnengekomen en daarom verwacht ik dat het pakket in de komende dagen alsnog verwerkt wordt. Het kan namelijk tot zes werkdagen duren voordat het pakket volledig geregistreerd is. Door het weekend en Pinksteren verwacht ik dat je in de komende dagen de bevestiging van ons zal ontvangen dat de apparatuur binnen is.

Nog hartelijk bedankt voor het retourneren en alvast veel kijkplezier gewenst! 😃

Dag @Cal, bedankt en top dat het goed komt met het retourpakket!

Ik kan nu inderdaad met dezelfde gegevens weer inloggen. De link die je stuurt koppelt me alleen door naar https://www.t-mobile.nl/my/dashboard waar enkel mijn persoonlijke mobiele abo op staat. Het lukt me sowieso niet meer om bij thuismy.tmobile.nl te komen. Misschien daar toch nog iets niet helemaal goed?


 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Tijmen G,

Interessant dat je niet bij je thuis voor T-Mobile abonnement kan, zojuist was dat mij namelijk wel gelukt toen ik jouw inlog ging uittesten.

Daartegen kan het zeker kloppen dat het je niet jouw My T-Mobile Thuis account ziet, hier zijn namelijk ook al een aantal andere klanten over begonnen. Inmiddels heb ik al een aantal emails uitstaan bij de verantwoordelijke én IT, ik ga hier voor je achteraan en ik zal je zeker van terugkoppeling voorzien! 

Via een privébericht zal ik jouw TV inloggegevens doorsturen zodat je in ieder geval in de tussentijd van mooi TV beeld kan genieten. 😉

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Tijmen G,

Een kleine update: als het goed is kan je inloggen via hetzelfde inlogscherm voor twee aparte accounts als je óf twee aparte email adressen gebruikt, óf twee verschillende wachtwoorden gebruikt indien je één email adres wil koppelen aan My T-Mobile. Een nieuw wachtwoord kan je aanvragen via: Inloggegevens Opvragen.

Mocht je toch ergens tegenaan lopen, geef gerust een seintje, ik zit hier graag voor je bovenop!