Beantwoord

pakket onderweg naar nieuw adres maar nog geen sleutel

  • 8 April 2021
  • 2 reacties
  • 65 Bekeken

goedenavond,

Door een technische storing kon ik onze adreswijziging niet online in orde maken.
na wat heen en weer gebel, is dit van de week toch gelukt.

Ik ontving een mail dat omdat we blijven en op het nieuwe adres ook glasvezel is wij onze modem en tv box mee mogen nemen.

Zojuist kreeg ik bericht dat er een pakket onderweg is, dat is al verwarrend maar wat  nog meer mijn verbazing schept is deze wordt verstuurd naar ons nieuwe adres.
maar dat kan niet aangezien we pas 30 april de sleutel krijgen van ons nieuwe huis. wij wonen dus tot dertig april nog op ons oude adres. Dit is niet echt heel erg handig
wat nu?


 

icon

Beste antwoord door Waqqas 9 April 2021, 09:56

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @daanbouwhuis 

Wonen er nu mensen of staat het huis leeg?

Als je contact hebt met de bewoners kunnen zij het pakketje misschien aannemen? Indien er niemand woont kan hij ook bezorgd worden bij de buren of afgeleverd worden bij een Postnl afhaalpunt.

Indien je een track & trace hebt dan kan je zelf in de app van Postnl of via de website er voor kiezen dat het pakketje op een afhaalpunt afgeleverd wordt zodra het pakketje gesorteerd is.

Reputatie 6

Hoi @daanbouwhuis, allereerst: gefeliciteerd met je nieuwe woning! Een installatiepakket wordt altijd naar het (nieuwe) adres gestuurd dat bij ons in het systeem staat. Omdat jij je adreswijziging al hebt doorgegeven, is er geen andere optie dan dat het pakket naar jouw nieuwe adres gaat. Als het pakket niet wordt aangenomen op het adres, wordt het naar het dichtstbijzijnde PostNL afhaalpunt gebracht. Bij de buren wordt het niet afgeleverd. 

Reageer