Beantwoord

Pakket retour


Hallo! 

Mijn installatie pakket is retour gestuurd door het afleverpunt en komende dinsdag komt de installateur! Help! 

Groeten Petra

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 18 June 2021, 14:35

Bekijk origineel

22 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @peetjebrinksma, van harte welkom op de Community!

Het pakketje wordt zo snel mogelijk opnieuw verstuurd, ik heb onze operationele afdeling op de hoogte gebracht. Omdat ik niet kan garanderen dat je aanstaande dinsdag het pakket ontvangt, wil ik je verzoeken om Guidion te bellen en de afspraak uit te stellen: 088-2000 151 (zijn vandaag bereikbaar tot 17:00). 

Binnen enkele dagen ontvang je van PostNL een track&trace-code zodra het pakketje onze distributie verlaat, zo kun je straks 24/7 de bezorgstatus in de gaten houden en weet je precies wanneer Guidion kan langskomen voor installatie.

Bedankt voor je begrip en sorry dat het niet lukte de eerste keer!

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @peetjebrinksma, vanmorgen is het pakket naar onze distributeur gestuurd. Als het goed is, wordt deze dan morgen naar PostNL verstuurd en heb jij ergens donderdag of vrijdag het pakket binnen!

Reputatie 7
Badge +16

@peetjebrinksma Dan ga ik mijn collega's van feedback voorzien, bedankt voor je terugkoppeling. Elk pakketje, ook pakketten die retour afzender komen, worden verzonden via onze distributiepartner. Sorry voor de verkeerde informatie! 

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @peetjebrinksma Als ik jou was zou ik even bellen met TM 

Tel> 08000092 

succes

@peetjebrinksma Dan ga ik mijn collega's van feedback voorzien, bedankt voor je terugkoppeling. Elk pakketje, ook pakketten die retour afzender komen, worden verzonden via onze distributiepartner. Sorry voor de verkeerde informatie! 

Inmiddels is er een track&trace-code bekend. So far so good 🤗

Goedemiddag @peetjebrinksma, van harte welkom op de Community!

Het pakketje wordt zo snel mogelijk opnieuw verstuurd, ik heb onze operationele afdeling op de hoogte gebracht. Omdat ik niet kan garanderen dat je aanstaande dinsdag het pakket ontvangt, wil ik je verzoeken om Guidion te bellen en de afspraak uit te stellen: 088-2000 151 (zijn vandaag bereikbaar tot 17:00). 

Binnen enkele dagen ontvang je van PostNL een track&trace-code zodra het pakketje onze distributie verlaat, zo kun je straks 24/7 de bezorgstatus in de gaten houden en weet je precies wanneer Guidion kan langskomen voor installatie.

Bedankt voor je begrip en sorry dat het niet lukte de eerste keer!

Oké, dank je wel voor de snelle reactie! 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @peetjebrinksma, het pakketje wordt vrijdag tussen 11:15 en 13:45 bezorgd! 😉

Goedemorgen @peetjebrinksma, het pakketje wordt vrijdag tussen 11:15 en 13:45 bezorgd! 😉

Yes!!! Heel fijn! Ik sta er klaar voor! 😃

Hier is onze bezorger inderdaad heel druk, hij heeft ook een deel van zijn wijk uitbesteed, maar hij brengt wel alles rond en kent zijn vaste klanten, dus hier komt alles op tijd op de afgesproken plek terecht, hij hoeft nooit twee keer te komen.

Helaas zijn niet alle bezorgers hetzelfde, die van jou brengt liever niet alles weg.

Zo kan het dus ook! Dat geeft de burger moed. Ik ga het afwachten wanneer ik m'n pakket in ontvangst kan nemen

Goedemiddag @peetjebrinksma, vanmorgen is het pakket naar onze distributeur gestuurd. Als het goed is, wordt deze dan morgen naar PostNL verstuurd en heb jij ergens donderdag of vrijdag het pakket binnen!

Dat zou heel fijn zijn als ik het dan binnen heb! 

Dank je wel voor het bericht en de service! 

Reputatie 7
Badge +16

@peetjebrinksma Er is nog geen track&trace-code gestuurd, dus ik vermoed dat het pakketje nog onderweg is naar PostNL. Blijf vandaag en morgen je e-mail in de gaten houden af en toe; zo weet je precies wanneer het pakketje bezorgd wordt! 😄

@peetjebrinksma Er is nog geen track&trace-code gestuurd, dus ik vermoed dat het pakketje nog onderweg is naar PostNL. Blijf vandaag en morgen je e-mail in de gaten houden af en toe; zo weet je precies wanneer het pakketje bezorgd wordt! 😄

Ik zal het in de gaten houden. Maar was het niet makkelijker geweest als er een nieuw pakketje naar mij verzonden werd? 

Reputatie 7
Badge +16

Er wordt een nieuw pakketje naar je gezonden, alleen dat komt eerst vanuit onze distributiepartner en wordt dan aangeboden bij PostNL om bij jou afgeleverd te worden. Dat werkt bij bijna alle bedrijven zo, er staat een distributiecentrum tussen waarvandaan alle pakketten verstuurd worden! 😉

Er wordt een nieuw pakketje naar je gezonden, alleen dat komt eerst vanuit onze distributiepartner en wordt dan aangeboden bij PostNL om bij jou afgeleverd te worden. Dat werkt bij bijna alle bedrijven zo, er staat een distributiecentrum tussen waarvandaan alle pakketten verstuurd worden! 😉

Ah oké, dat is niet wat ze me aan de telefoon hebben verteld namelijk

Goedemorgen @peetjebrinksma, het pakketje wordt vrijdag tussen 11:15 en 13:45 bezorgd! 😉

Jammer. ... Zonder pardon wordt het pakketje nu morgen bezorgd. Ik geef het nog 1 kans. Als ik het pakketje morgen niet heb dan zal ik mijn bestelling moeten annuleren. Wat een gedoe!!! 

Hallo @peetjebrinksma Als ik jou was zou ik even bellen met TM 

Tel> 08000092 

succes

Dank je wel voor de tip ;-)

Goedemorgen @peetjebrinksma, het pakketje wordt vrijdag tussen 11:15 en 13:45 bezorgd! 😉

Jammer Jason, ik heb geen bezorger gezien en wederom weer geen pakketje!!! Zonder pardon is m'n pakket weer retour verzonden. Ik ben het zat!!!

Dan is het een goede bezorger van PostNL in jou wijk, als die er geen zin in heeft om ze af te leveren gaat het bij elke provider fout, mag wel een hartig woordje gesproken worden met die bezorger.

Dan is het een goede bezorger van PostNL in jou wijk, als die er geen zin in heeft om ze af te leveren gaat het bij elke provider fout, mag wel een hartig woordje gesproken worden met die bezorger.

Ja, zoiets zeiden ze bij het afleverpunt ook al 🤔 Daar komt de bezorger vroeg in de ochtend al pakketten afgeven zonder dus bij de ontvangers geweest te zijn. Hmmm, ik ga maar es lekker klagen bij PostNL dan 😁

Hij verdient denk ik genoeg aan het niet afleveren, voor zover ik begrepen heb is alleen succesvol afleveren een paar centen waard, elke niet op het daadwerkelijke adres afgeleverd pakket krijg je niks voor.

Dus liever lui dan rijk.(nou ja rijk word je er nooit van)

Hij verdient denk ik genoeg aan het niet afleveren, voor zover ik begrepen heb is alleen succesvol afleveren een paar centen waard, elke niet op het daadwerkelijke adres afgeleverd pakket krijg je niks voor.

Dus liever lui dan rijk.(nou ja rijk word je er nooit van)

Jeetje... En ik maar denken dat ze het tegenwoordig zo druk hadden 😂 Weer een illusie armer 

Hier is onze bezorger inderdaad heel druk, hij heeft ook een deel van zijn wijk uitbesteed, maar hij brengt wel alles rond en kent zijn vaste klanten, dus hier komt alles op tijd op de afgesproken plek terecht, hij hoeft nooit twee keer te komen.

Helaas zijn niet alle bezorgers hetzelfde, die van jou brengt liever niet alles weg.

Reageer