Beantwoord

Plaatsing patch na installatie door monteur

  • 22 November 2022
  • 7 reacties
  • 212 Bekeken

Reputatie 1
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Gisteren is de monteur van Guidion bij ons geweest voor installatie van de glasvezel modem en TV, echter er was nog geen licht dus hij had het vermoeden dat er nog een patch geplaatst moest worden.
Het is een OWN lijn waarvoor hij geen toegang tot de PoP had. Via de home app is dit doorgezet naar BO. Verder is alles klaargezet voor gebruik, dus ik hoef alleen stekkers in te pluggen zodra de diensten online komen volgens de werkbon.

Kunnen jullie aangeven wanneer dit gaat gebeuren en is dit te zien op het aansluitkastje op de muur ?
Daar knippert momenteel dus een rode LED, ik vermoed dat deze groen wordt op het moment dat de aansluiting online is ?

 

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 23 November 2022, 08:20

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Paco14, slim dat je hier om opheldering vraagt, ik geef je die graag zo goed mogelijk! Fijn om te horen dat de Guidion monteur je, binnen Guidion’s macht, je goed heeft geholpen. Daartegen zie ik het liefst dat je zo snel mogelijk online bent. Ik heb meteen je dossier nagekeken en zo te zien zijn we al met de netwerkbeheerder bezig aan een onderzoek om de oorzaak zo snel mogelijk voor je te achterhalen.

Gisteren hadden we de verwachting dat er binnen twee tot vijf werkdagen een netwerkmonteur naar je toegestuurd wordt. Dit betekent dat je binnenkort meer van ons hoort. Wij proberen hier zo veel mogelijk vaart achter te zetten.

Mocht je nog een mobiel abonnement hebben lopen bij T-Mobile, Tele2 of Ben geef het dan ook gerust door. Ik help je namelijk heel graag uit de brand met extra data als tijdelijke oplossing.

In de tussentijd timmeren wij ook hard door aan een permanente oplossing en ik hoop je zo snel mogelijk het ‘brand meester’ signaal te geven!

Reputatie 1

Hi Cal,
bedankt voor je antwoord, ik zie de vervolgstappen graag tegemoet.
Er is geen noodzaak voor extra mobiele data, ik had voor de zekerheid mijn ziggo abonnement nog niet direct opgezegd, dan betaal ik wel een maandje dubbel maar ik kon het me niet permitteren om een paar dagen tot een week zonder internet/TV te komen zitten.
Goede keuze dus achteraf 😀.

Reputatie 1

Hallo vrienden van T-Mobile,
we zijn inmiddels alweer een week verder, en ik heb nog geen bericht gehad over een netwerk monteur die langs gaat komen, en dus nog steeds een langzaam rood knipperende LED bij LOS.
Kunnen jullie nog een keer proberen er vaart achter te zetten en de nieuwe verwachting doorgeven ?

Thanks !

Reputatie 1

Ok, vergeet mijn vorige bericht maar !
De netwerk monteur heeft zojuist contact opgenomen en er is een afspraak ingepland voor komende donderdag, dus ‘fingers crossed’ en hopen op een goede afhandeling.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Paco14, fijn om te horen dat de netwerkmonteur op korte termijn langs komt! Mocht je nog ergens mee zitten, laat het gerust weten. Voor nu kijk ik uit naar je afspraak morgen! 😃

Reputatie 1

Hoi @Cal,
de monteur is gisteren geweest en de internet verbinding werkt nu naar behoren !
In de centrale is een patch geplaatst en de verbinding is getest bij ons in huis.
Heel erg bedankt voor je support in deze, het is erg gewaardeerd.

 

Reputatie 7

Hi @Paco14, wat een top nieuws zo vlak voor het weekend! Dankjewel voor het aangeven en het compliment heb ik gelijk naar @Cal doorgespeeld. Weet dat je hier altijd mag aankloppen als je nog andere vragen hebt. Geniet van het weekend! 😁

Reageer