Ik ben nu toch wel een beetje de kluts kwijt.
Eerst komen ze bij ons in de straat glasvezel aanleggen. Dat ging overigens heel snel en ik heb dan ook in no-time een groen draadje voor mijn voortuin naar boven kijken. 😊
Dan komt er iemand aan de deur met een aanbod. Ik zeg dat ik er nog even wil overleggen met mijn partner. Maar de volgende dan start ik zelf de aanvraag voor internet en TV (1Gb) inclusief overstap van Ziggo naar T-mobile.
Natuurlijk moet het glas eerst nog via de kruipruimte naar de meterkast worden gebracht. Daar word ik keurig voor gebeld en ik maak een afspraak voor maandag 14 maart. Ruim één week er voor ontvang ik een doos met alle installatiespullen en dat terwijl het glas nog niet eens is afgemonteerd. Op vrijdag 11 maart staan er twee mannen voor mijn deur die overigens nauwelijk Nederlands spreken, Dat ze het glas komen afmonteren. Maar die afspraak staat toch pas voor maandag. Ik moet ze dan ook weg sturen en bel T-mobile die inderdaad bevestigd dat de afspraak voor maandag staat. Het is nu maandag 14 maart en voor mijn duer staat een monteur om het modem te installeren in de meterkast. Maar de monteurs voor het afmonteren van het glas zijn nog niet geweest, dus die moete ik ook weer wegsturen.
Ergens loopt de planning tussen Guidion en T-mobiel niet helemaal lekker blijkbaar.
Hoe het verder gaat vandaag? Geen idee. de monteur van het modem zegt dta hij het zal regelen, dus ik wacht maar even af.