Beantwoord

Probleem installatie

  • 27 August 2021
  • 4 reacties
  • 105 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb een beetje een probleem de monteur heeft de afgelopen 2 afspraken gecancelled en nu na mijn verhuizing zitten we al meerdere weken zonder internet.

Opzich zouden wede installatie  zelf kunnen doen maar we hebben geen converter die de monteur mee zou nemen… 

Heeft iemand misschien een tip of advies? Want wij weten het ook niet meer en bij guidon willen ze er niet verder op in gaan behalve dat het waarschijnlijk weer langer wachten word.

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 30 August 2021, 10:19

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Sijvert,

Handig dat je dit aan de kaak stelt en mij diepe excuses dat het nog niet is opgelost. Ik schrik ervan dat Guidion al zo vaak de afspraak heeft verzet en ik ga hierover een uitgebreide klacht indienen bij Guidion.

Je had inderdaad niet de Media Converter mee hoeven nemen omdat wij een ander model Media Converter, namelijk een Huawei ONT, aan je leveren. Zo te zien heb je inmiddels de klantenservice gesproken en bleek er iets mis te gaan met de bezorging, wij sturen zo snel mogelijk de nieuwe Huawei Media Converter op en proberen je zo snel mogelijk online te krijgen, dit komt goed!

Zo te zien heb je aan mobiele data geen probleem op het bij ons bekende nummer. Mocht je op een ander T-Mobile of Tele2 nummer nog extra data willen, stuur mij gerust in een privébericht het desbetreffende nummer toe en ik probeer het zo snel mogelijk voor je in orde te maken. Ondertussen probeer ik de rest extra vaart te geven.

Reputatie 7
Badge +15

Als het goed is heb je ook een mail mbt het apparatuur ontvangen waarin staan wat je meeneemt naar het nieuwe adres en wat je terug moet sturen.

Ik denk niet dat je de mediaconverter zomaar achter kan laten.

Hallo @Waqqas Ik had Glasvezel in mijn oude appartement maar T-mobile zij dat ik die converter moest laten hangen en dat de monteur een nieuwe zou meenemen… dus heb mijn modem en alles mee kunnen nemen behalve de converter.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Sijvert 

De monteur heeft geen converter bij, die ontvang je samen met het modem van T-Mobile normaal.

Had je hiervoor DSL? Je had dan ook een nieuwe pakket moeten ontvangen voor glasvezel met converter.

Reageer