Probleem met de verbinding bij IPTV

  • 1 February 2023
  • 13 reacties
  • 438 Bekeken

Hi,

Wij hebben recent IPTV aangeschaft echter wilt de verbinding het niet doen. De beveiliging is van WPA3 naar WPA2 omgezet en IPTV wilt het draadloos en bedraad niet doen, hij doet het echter wel als de TV verbonden is aan mobiele hotspot. 

De rest van de apps doen het gewoon wel bedraad en draadloos zoals netflix, youtube etc, 

Wat kunnen we hiervoor doen?

Cal van Odido 1 jaar geleden

Mocht je dezelfde fix toegepast willen hebben, reageer dan graag in dit topic:

 

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

13 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hi @hvvnur_ , 

Als Je je klantnummer in je profiel zet (deze is alleen zichtbaar voor TM medewerkers) kunnen we een fix bij je doorvoeren.

Hi @hvvnur_ , 

Als Je je klantnummer in je profiel zet (deze is alleen zichtbaar voor TM medewerkers) kunnen we een fix bij je doorvoeren.

gedaan!

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @hvvnur_ 

Welke modem/router heb je thuis en kijk je IPTV op een smart TV? De Zyxel-T54 heeft hier problemen mee had ik eens gelezen.

De oplossing was dan terug naar een T50.

Reputatie 7
Badge +4

gedaan!

 

Het klantnummer klopt helaas niet. Het drie letters & 5 cijfers. Of je Tv Klantcode.

Hallo @hvvnur_ 

Welke modem/router heb je thuis en kijk je IPTV op een smart TV? De Zyxel-T54 heeft hier problemen mee had ik eens gelezen.

De oplossing was dan terug naar een T50.

de ZYXEL-T54 idd, we hebben toen de beveiliging van WPA3 naar WPA2 moeten wijzigen

gedaan!

 

Het klantnummer klopt helaas niet. Het drie letters & 5 cijfers. Of je Tv Klantcode.

We hebben geen TV-abonnement of TV vanuit T-mobile, alleen de modem is van jullie 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @hvvnur_, ik had je graag willen helpen. Als je geen klant bent van ons, kan ik ook niet meekijken naar de situatie. Ik zou dit neerleggen bij de partij waar je je contract hebt lopen. Zij helpen je hopelijk verder. Fijne dag gewenst! 

Hi @hvvnur_, ik had je graag willen helpen. Als je geen klant bent van ons, kan ik ook niet meekijken naar de situatie. Ik zou dit neerleggen bij de partij waar je je contract hebt lopen. Zij helpen je hopelijk verder. Fijne dag gewenst! 

ik heb nu volgens mij de goede toegevoegd, zou je eens voor me kunnen kijken aub?

Reputatie 7
Badge +8

@hvvnur_  Yes, zo te zien klopt het nu helemaal! @Sven-TMT Kun jij de fix doorvoeren voor hem? 😁

Reputatie 7
Badge +4

@hvvnur_ Fix staat erop!

@hvvnur_ Fix staat erop!

dank jullie wel!, wat houdt een fix in? betekent dit dat hij het nu zou moeten doen?

Reputatie 7
Badge +4

@hvvnur_ Fix staat erop!

dank jullie wel!, wat houdt een fix in? betekent dit dat hij het nu zou moeten doen?

Dat is de hoop :) 

Reputatie 7
Badge +4

Mocht je dezelfde fix toegepast willen hebben, reageer dan graag in dit topic: