Beantwoord

Problem met overstap

  • 11 January 2022
  • 1 reactie
  • 76 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Beste,

 

Ik heb om 5 December 2021 een bestelling gedaan voor T-Mobile Thuis incl overstapservice met verbinding datum 3-01-2022 en wensdatum 04-01-2022.
Hiervoor was ik klant bij Ziggo.

Ik heb op de zelfde dag 5-12-2021 dit bericht van T-mobile gekregen :

Goed nieuws: je overstapaanvraag is geaccepteerd

Prima...
zelfde dag en komende dag 13 December twee berichtjes ook bij Ziggo gekregen met onderwerpen:

Servicebericht overstappen
Over uw verzoek: stoppen abonnement van Ziggo

De samenvatting is dat Ziggo heeft van u wel de overstapdatum gekregen:

Ziggo:
 Goed om te weten: hieronder staat uw eerst mogelijke afsluitdatum. We sluiten pas af als uw nieuwe provider ons laat weten dat uw abonnement bij hen werkt. Die datum krijgen we nog van ze door. Zo zit u nooit zonder.

Overzicht van de diensten die stoppen

Diensten:
Ziggo Internet
Digitale Kabel TV
Ziggo Digitale Televisie - Extra Mediabox
Ziggo Digitale Televisie

Eerst mogelijke overstapdatum
04-01-2022

 

Mijn T-mobile Internet was wel online om 03-01-2022.
Ik heb de Ziggo modem naar hun teruggestuurd.


Vandaag krijg ik van Ziggo en bericht dat de internet dienst is beendingd omdat ze hebben de modem gekregen.

Deze diensten zijn beëindigd
Dienst     Einddatum  
Ziggo Internet     10-02-2022

Dus wat mij betreft u hebt vergeten met Ziggo contact te maken om te geven dat mij nieuwe abonnement werkt. En van hun email ze gaan alleen de internet dienst opzeggen omdat ze de modem hebben gekregen.

Wat zijn de volgende stappen? Als ik nog een rekening van Ziggo krijgen stuur ik hem aan jouw?

 

Ik ben zeker dat jullie had juist alle informatie van mij ik heb de bevestiging van T-Mobile en Ziggo al gekregen.

 

In jouw bericht en overstapdienst staat helder:

Omdat je gebruik maakt van de Overstapservice, stoppen wij je abonnement bij je oude aanbieder. Geen zorgen, je stapt pas over als alles van T-Mobile Thuis werkt. Je betaalt dus niets dubbel en je kunt gewoon blijven internetten.

ik wacht jouw reactie af

mvg

icon

Beste antwoord door sman278 12 January 2022, 11:47

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Hoi

 

ik heb al een antwoord gekregen via bellen. Je kan de topic opsluiten.

 

bedankt 

 

mvg