Beantwoord

Problemen bij Aansluiten

  • 16 September 2021
  • 8 reacties
  • 137 Bekeken

Ongelofelijk dat het zo lang duurt tot je aangesloten bent, bellen helpt niet want het bekende afschuif systeem ja licht bij de netwerk leverancier. Ben al 6 weken aan het bellen pure onkunde bij de service medewerkers eerst een fout bij de overstap nu een fout bij de netwerkaanvraag, alleen maar drama. Niks helpt meer en wij maar wachten, dus moest dit even kwijt, zal ook wel niet helpen, want we zijn maar een klantje.

icon

Beste antwoord door Boris 17 September 2021, 10:20

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @jpgmaas 

Gaat het om een DSL of glasvezel verbinding en tegen welk probleem loop je nu aan?

Is het apparatuur al geïnstalleerd maar is de lijn niet actief of moet er nog eerst wat door de netwerkbeheerder gedaan worden voordat T-Mobile de installatie kan doen?

Het is vanaf de aanvraag niet goed gegaan, ik heb een fout gemaakt door vergeten aan te vinken overstap regelen, ben ik zelf achter gekomen, maar had de andere zelf ook al opgezegd, dus dat was het probleem niet, vervolgens kon geen 1 medewerker mij dat vertellen of er wat aan doen want er stond niks in het systeem, elke keer vertelde ze dat het nu in orde kwam maar elke keer gebeurde er niks, omdat het systeem het niet aangaf, blijkbaar is er niemand met kennis dan het softwareprogramma, uiteindelijk op de dag dat mijn abonnement bij de ander verliep konden ze pas een monteur sturen, maar wat blijkt lijn niet actief en nu maar wachten en daar ben ik boos over, eerste fout is van mij maar de rest is aan jullie en dat is alleen drama en onkunde want het systeem zegt…...

Het gaat om glasvezel

 

En we zijn steeds geduldig geweest en netjes gebleven, maar denk dat ik na de aanvraag wel 6 keer gebeld heb of het goedkwam en elke keer vertelde jullie ja het komt nu echt goed, nadat de monteur is geweest hebben we wel 5 keer gebeld, dus geduld is wel een beetje weg.

 

Reputatie 7

Hi @jpgmaas ,

Dank je wel voor het delen van je gevoel en situatie. Dit is verre van de ervaring die wij voor ogen hebben en wil daarbij ook mijn excuses aanbieden. Ik hoop je met mijn bericht meer duidelijkheid te kunnen geven over de gang van zaken. 

Voordat een Glasvezelverbinding bij jou geïnstalleerd kan worden, is het nodig dat de netwerkbeheerder de lijn activeert. Er moet dan, onder andere vanuit de wijkcentrale, ervoor worden gezorgd dat het signaal over de lijn wordt verstuurd. Omdat dit meer werk lijkt te zijn, kost dit langer dan gepland. 

Om ervoor te zorgen dat dit zo snel mogelijk gebeurt, doen wij elke dag navraag bij de netwerkbeheerder wanneer dit mogelijk is. Ook wij zijn hierbij afhankelijk van de netwerkbeheerder, het liefst zien we je vandaag nog online.

Om je in de tussentijd van een tijdelijke bron van internet te voorzien, wil ik je vragen of je in het bezit bent van een T-Mobile SIM kaart. Wanneer dit het geval is, regel ik graag een Unlimited voucher voor je, waardoor je voor 7 dagen Unlimited data hebt. Op deze manier kan er via een hotspot alsnog een verbinding tot stand worden gebracht.

Mocht je vragen hebben, laat het ons vooral weten. We zitten hier op de Community voor je klaar! 

Ja ik begrijp het allemaal wel, maar het is belachelijk dat het op deze manier loopt. En ja graag stuurt u mij zo een code voor Unlimited data dan kan mijn zoon verder studeren.

Hier helaas hetzelfde alleen nog niet zo idioot lang als u beschrijft.

 

Afgelopen maandag zou mijn internet/tv opgeleverd worden. Monteur gaf aan dat er geen signaal op de lijn zat en zou dit dinsdagochtend meteen in orde maken, daarna zou het binnen drie uur werken.

 

Dinsdag begin middag nogmaals gebeld omdat het nog niet werkte. Het meisje wat ik toen aan de telefoon kreeg zei dat de monteur het inderdaad had doorgegeven maar dat het max 24 uur kon duren.

 

Woensdagmiddag, nog steeds geen internet en weer zelf gebeld. Nu kreeg ik een jongen aan de lijn die vertelde dat het hem speet maar dat de monteur de wijziging pas die woensdag had doorgegeven en niet dinsdagochtend zoals eerder verteld was.

 

Donderdag nog steeds geen internet, weer zelf gebeld. Nu vertelde iemand mij dat die 24 uur niet klopt en dat het 48 uur kan duren. Ik werd nu toch wel boos en aangegeven dat ik het dan nog tot morgen/vrijdag zou afwachten, dan zouden die 48 uur immers om zijn.

 

Net weer gebeld en geloof het of niet, deze jongen vertelt mij doodleuk dat het eind volgende week gaat worden..

Dit is echt onacceptabel. Ik zou in een dergelijke situatie toch minimaal andere acties verwachten om dit snel voor de klant op te lossen. Het is ook echt onzin als iemand zegt dat dit niet snel opgelost zou kunnen worden.

Ik hoop dat er iemand actie onderneemt en ik vandaag nog internet en TV heb.

Arjan Vermeulen

 

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @ArjanAGVermeulen, helemaal logisch dat je jouw verhaal zo vaak mogelijk wilt doen hier op de Community, maar ik wil je verzoeken om er rekening mee te houden dat niet volgens de huisregels is om hetzelfde bericht/onderwerp te plaatsen in meer dan één topic: 

Hoe frustrerend het ook is, graag wil ik je vragen om het vanaf nu bij maximaal één topic te houden. Zo behouden we het overzicht en kunnen we jou nog sneller helpen. Dankjewel voor je medewerking!

Jouw beantwoorde topic: