Beantwoord

Problemen met Klantvoordeel activeren

  • 26 October 2022
  • 9 reacties
  • 160 Bekeken

Goedemorgen! Sinds vorige week zijn we overgestapt van KPN naar jullie. Het klantvoordeel kunnen we niet aanvragen, omdat jullie website aangeeft dat er een fout is opgetreden (zie bijlage). Dat is al enkele dagen zo, zowel de website als de app. Telefonisch heb ik contact geprobeerd te zoeken, maar vanwege de lange wachttijd niet er doorheen gekomen.

Ik ga er vanuit dat 1) jullie het klantvoordeel activeren en 2) de korting van deze maand, die we krijgen via klantvoordeel, alsnog ontvangen met de volgende factuur.

Voor de volledigheid. Wij hebben t mobile thuis, en 2 mobiele abonnementen op ons adres. 

Graag hoor ik van jullie.

 

Edit. Net contact gehad met t mobile. Er is een storing gaande waardoor zowel de medewerkers van t mobile en hun klanten niet het klantvoordeel kunnen activeren.

icon

Beste antwoord door Jason 26 October 2022, 14:07

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemiddag @63829Marty3618386, welkom op de Community! 🙋‍♂️ 

Neem vooral een kijkje in ons welkomstartikel, in het geval je graag een mooie introductie zoekt: Welkom bij de Community: Hoe werkt alles? | T-Mobile Community.

Back on topic: enkele aansluitingen stuiten momenteel inderdaad op een probleem waarbij het koppelen van Klantvoordeel niet direct mogelijk is. Ik heb dit aangekaart bij onze specialisten en hoop spoedig een oplossing te mogen aandragen. Tot die tijd, ben ik je de eindfix schuldig. Zodra het mogelijk is, zorg ik ervoor dat jouw Klantvoordeel automatisch doorloopt. Hier hoef je zelf in principe niets voor te doen.

Wat betreft de start van Klantvoordeel en het eventueel mislopen van een korting: mocht het zo zijn dat je korting misloopt, dan zullen we deze nadien in één keer verrekenen met jouw maanbedrag middels een compensatie. 

Thanks Jason, we wachten geduldig af.

Hier precies hetzelfde probleem. Ik probeer het al sinds half oktober, eerst gewacht tot de monteur langs kwam (duurde al 2.5 week) omdat ik dacht misschien lukt het niet om gegevens op te halen zonder werkende modem, maar de site laat gewoon te wensen over. Wanneer kan ik mijn klantvoordeel verrekenen? Want hierdoor betaal ik ook meer voor mijn tele 2 abbonement dan dat ik zou hoeven. 

Reputatie 7
Badge +2

Hoi @Oschppr,

Goed dat je aan de bel trekt! Graag had ik je al een vervolgupdate gegeven over de situatie die @Jason schetst, alleen hebben we nog geen eindfix gevonden. Wij zijn nog steeds hard aan de slag. Een verrekening zal er zeker komen ik hoop je snel het brand meester signaal te kunnen geven!

Hebben jullie een update over de voortgang?

Reputatie 7
Badge +14

@63829Marty3618386 Er is nog geen oplossing voor gevonden: ik ga het najagen voor je! 

Wordt vervolgd.

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @63829Marty3618386, ik zie dat Klantvoordeel inmiddels geüpdatet en actief is. Veel plezier met jouw abonnement!

Bij mij precies hetzelfde, zit er nu al 2 maanden op te wachten. En nu ook iedere keer zelf er achteraan bellen. Want je krijgt ook nooit een update vanuit tmobile zelf. Wat tmobile wel netjes doet, is een creditnota er voor maken. Maar helaas hadden ze die afgelopen facturatie er weer bovenop gedaan. Ook daar weer achteraan bellen.. ook dat weer netjes geregeld.

Nu nog klantvoordeel fixen en geen fouten meer in de facturaties.. 

Reputatie 7
Badge +2

Hoi @Veentje01, sorry dat we dit ook voor jou nog niet hebben opgelost, wij werken nog steeds hard aan een oplossing! Ik kan je verzekeren dat wij met terugwerkende kracht jouw facturen zullen corrigeren zodra dit probleem is opgelost. Hopelijk kunnen wij je op deze manier nog een mooie verrassing bezorgen als het ons lukt om het voor de feestdagen op te lossen!

Reageer