Beantwoord

Problemen met opsturen installatiepakket

  • 14 June 2017
  • 3 reacties
  • 595 Bekeken

Op dinsdag 6 juni zou mijn tv, internet en bellen aangesloten worden. Dit had ik al op 5 mei aangevraagd om er zeker van te zijn dat ik tv, internet en bellen zou hebben na mijn verhuizing. Dit doordat ik veel dingen zou moeten regelen voor de verhuizing via internet. Helaas heb ik voor 6 juni geen intsalatiepakket ontvangen. Als reden hiervoor heb ik gekregen dat het pakket geweigerd is aan de deur. Echter heb ik nooit een track en trace code ontvangen en is het onmogelijk dat het pakket is geweigerd aan de deur doordat er niemand woonde. Als er niemand open doet, wordt het pakket nog een keer door postnl aan de deur geleverd en als er dan weer niemand thuis is wordt het pakket bij een postnl punt geleverd, waar je het pakket op kunt halen. Daarnaast had ik ruim van te voren aangegeven dat ik nog niet op dat adres woonde. Hierin kon t-mobile niets doen. Ik moest de track en trace code afwachten, dan kon ik het adres veranderen naar mijn oude adres, zodat het pakket daar bezorgd zou worden. De track en trace code heb ik dus nooit ontvangen.

Heel vervelend, maar kan gebeuren. Verwacht wel dat het zo goed mogelijk wordt opgelost door t-mobile. Helaas is dit niet gebeurd. Na telefonisch contact hierover op dinsdag 6 juni, zou er geregeld worden dat die zelfde dag nog een pakket opgestuurd zou worden. Op woensdag begreep ik na telefonisch contact dat het pakket niet verzonden was vanwege een fout van een collega. Er werd mij beloofd dat het pakket die woensdag voor 12.00 uur verstuurd zou worden, zodat het pakket de volgende dag (donderdag) geleverd zou worden. Ik werd doorverbonden naar de instalateur om een nieuwe afspraak te plannen. De instalateur had ook van t-mobile te horen gekregen dat het pakket de volgende dag bij mij binnen zou zijn, waardoor we gelijk voor donderdag een afspraak hebben ingepland. Doordat ik het pakket donderdag ook niet ontving, heb ik nogmaals telefonisch contact opgenomen. Toen begreep ik dat het pakket nog niet was verzonden. Er was alleen een bericht gestuurd naar pstnl dat het pakket verzonden moest worden, er kon mij niet aangegeven worden wanneer ik het pakket kon verwachten. Ik werd doorverbonden met de instalateur. Van hem hoorde ik dat er een storing was bij het leveren van de pakketten en dat ik pas op zijn vroegst het pakket op dinsdag een week later zou komen. Hierdoor kon er pas op donderdag een afspraak gepland worden om het te instaleren.
Vreemd dat ik dit moest horen van de instalateur, want dit was mij door t-mobile niet gezegd..
Doordat het door meerdere fouten van t-mobile nu 1,5 week langer zou duren dat ik tv, internet en bellen zou krijgen, gevraagd of we tot een oplossing kunnen komen. Zo heb ik bijvoorbeeld voorgesteld om mijn mobiele bundel te verhogen (ook van t-mobile), zodat ik in ieder geval de zaken waarbij ik internet nodig had kon doen.
Doordat ik midden in de verhuizing zat, was het voor mij noodzakelijk om internet, tv en bellen te kunnen gebruiken. Na van het kastje naar de muur te zijn gestuurd, bleek dat er niet tot een oplossing te komen was. Dit kon pas geregeld worden nadat alles was aangesloten. Dan zou er een compensatie van 30-40 euro mogelijk zijn. Maar doordat achteraf pas gekeken kan worden welke kosten ik heb moeten maken, kon dat niet gelijk geregeld worden. Aangegeven dat ik het vreemd vind dat ik er pas tot een oplossing gekomen kan worden als ik het internet, tv en bellen al heb. Er zou met een leidinggevende overlegd worden en ik zou teruggebeld worden. Helaas is dit nooit gebeurd. Het enige is dat ik opeens een smsje kreeg dat de volgende dag het instalatiepakket bezorgd zou worden. Heel fijn natuurlijk, maar wel vreemd dat dit nu opeens wel mogelijk was.. Het instalatiepakket is op vrijdag juni bezorgd. Echter was het pas na het weekend mogelijk om een afspraak in te plannen voor de instalatie hiervan.
Na het aansluiten heb ik telefonisch contact gezocht om tot een oplossing te komen. Dit aangezien dit kon wanneer het internet, tv en bellen aangesloten was. Na bijna 1,5 uur aan de telefoon te hebben gehangen kon er nog steeds niet tot een oplossing gekomen worden. Ik kreeg iemand aan de lijn waarvan het de eerste dag was. Ze moest steeds overleggen met de leidinggevende. De leidinggevende kon ik echter zelf niet aan de lijn krijgen.. In het systeem kon niet gevonden was dat er daadwerkelijk een afspraak gepland stond op 6 juni. Vreemd dat dit niet in het systeem stond. Zelf had ik deze mail nog wel. Hierdoor hebben we afgesproken dat ik deze mail zou doorsturen naar de klantenservice met de kosten die ik had moeten maken door het later hebben van internet, tv en bellen. Na het ontvangen van de mail, zou er tot een oplossing gekomen kunnen worden. De telefoniste vond het redelijk dat ik voor deze kosten gecompenseerd zou worden.
Als reactie op mijn mail heb ik gekregen dat ik t-mobile geen gevolgschade compenseert, dus er is niet tot een oplossing te komen.

Er worden door t-mobile steeds verschillende verhalen tegen mij verteld. Dit over de verzending van het pakket, maar ook over het komen tot een oplossing. Als ik hierover telefonisch contact opneem, hang ik meer dan een uur aan de lijn, omdat ik van het kastje naar de muur wordt gestuurd, nieuwe medewekers aan de lijn krijg, leidinggevende niet zelf aan de lijn willen komen, de gesprekken niet in het systeem worden opgeslagen, het systeem niet op orde is (ze niet kunnen vinden dat er daadwerkelijk een afspraak gepland stond voor de instalatie) enz. Ik heb het idee dat t-mobile alles zo moeilijk mogelijk maakt voor de klant, in de hoop dat de klant het opgeeft. Ik verwacht alleen nog steeds dat er tot een oplossing te komen is. Ik wil graag weten met welke oplossing t-mobile gaat komen.
icon

Beste antwoord door Sander 14 June 2017, 10:15

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Ik zie dat mijn collega je een e-mail heeft gestuurd. Is het hiermee opgelost of verduidelijkt?
Ik heb nu inderdaad kosten gemaakt, omdat de instalatie 6 dagen later is afgerond. Daarnaast heb ik kosten gemaakt doordat ik elke keer een uur of langer met jullie aan de telefoon hing om het voor elkaar te krijgen dat het instalatiepakket verstuurd zou worden. Dit aangezien dit steeds niet gebeurde. Ik moest bellen met mijn mobiele telefoon, waardoor ik boven mijn belbundel gekomen ben. Ik zal mijn gegevens naar je sturen. Ben benieuwd of jij wel wat voor me kunt betekenen..
Reputatie 7
Poe, dat is niet zo'n mooie start. Laat ik beginnen te stellen dat wij dat natuurlijk ook niet zo gepland hadden. Maar goed, je hebt nu dus kosten gemaakt, omdat de installatie zes dagen later is afgerond. Klopt dat, de 12e in plaats van de 6e?

Kun je mij een privébericht sturen met je postcode, huisnummer en laatste vier cijfers van je banknummer? Dan ga ik het allemaal voor je uitzoeken! 🙂

Reageer