Beantwoord

Problemen tijdens nieuwe installatie

  • 9 December 2019
  • 1 reactie
  • 156 Bekeken

Reeds een aantal weken geleden heb ik T-mobile thuis aangevraagd (glasvezel). Dit betreft een nieuwe woning (nieuwbouw). De glasvezel moest nog door KNP worden geinstalleerd. Dit is op 29/11 gedaan. Op de site van T-Mobile thuis stond dat de installateur op 30/11 zou komen. Ik had echter nog niets ontvangen en op geen enkele manier iets in de mail.

Al twee keer gebeld met T-mobile en naar het installatiebedrijf. Zij zeggen dat er iets fout is en dat ik dat met T-mobile moet regelen. Vandaag meer dan een uur aan de telefoon gewacht. Ik kreeg iemand aan de lijn, die iets ging uizoeken. Daarna werd de verbinding verbroken.
 

E-mail kan niet (zogenaamd om geen span te ontvangen ??) daarom dit maar proberen. 

De bereikbaarheid en de communicatie is echt slecht. Ik overweeg om het gegeel maar te annuleren. Buren die hebben gekozen voor Ziggo zijn al lang voorzien van internet.

Deze service is echt slecht !! 

 

icon

Beste antwoord door Piotr 13 December 2019, 08:59

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hey @rihm60,

Heel erg jammer dat je zo'n ervaring hebt overgehouden! Ik zie dat je inmiddels je T-Mobile Thuis aanvraag hebt geannuleerd. :disappointed:  Ik hoop dat je in de toekomst wel een overstap naar ons overweegt. Je bent altijd welkom!

Reageer