Beantwoord

Proces aansluiten Dutch Fiber


Reputatie 6
Badge

Open Dutch Fiber is hier bezig met het uitrollen van glasvezel. 13 mei heb ik een bestelling geplaatst. De verwachte aansluiting die toen werd aangegeven was 1e week juli. Later kwam de wijkcoordinator (?) van T-mobile langs die vertelde dat het de 2e week van juli zou worden. Uiteindelijk werd een paar weken geleden een afspraak gemaakt voor het binnenbrengen van de glasvezel voor afgelopen dinsdag.

De maandag daarvoor mijn T-mobile “router” + ONT binnengekregen.

Dat binnenbrengen is inderdaad gebeurd. Buiten netjes afgewerkt en mijn straatwerk weer netjes terug. In de meterkast ziet het er minder goed uit, maar ok. Sinds die tijd is het stil.

Wanneer kan ik de afspraak van Guidion verwachten? Het zou wel handig zijn om dat te kunnen plannen… Ik had altijd begrepen dat na het binnenbrengen van de kabel het proces snel verder zou gaan.. Wat kan ik nu verwachten?

icon

Beste antwoord door Waqqas 2 August 2022, 13:10

Bekijk origineel

31 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @louisL, dat is geweldig nieuws, bedankt voor het delen van de herstelupdate en heel veel plezier toegewenst met jouw verbinding! 

Ik ben het helemaal met je eens dat het qua communicatie in jouw case ondermaats is geweest, waarvoor een oprecht excuses. Vriendelijke woordjes zorgen er niet voor dat je online bent, hoe zalvend wellicht ook. Alle credits aan jou en de monteur in dit geval. We leren elke dag van dit soort situaties en ik zal jouw case aandragen als feedbackmoment voor onze aanstaande sessies. 

Mocht er ooit nog eens hulp nodig zijn, schroom niet om direct in dit topic de hulp aan de Community te vragen zodat er adequaat naar gekeken kan worden. 

Reputatie 6
Badge

Hoi @louisL, dat is geweldig nieuws, bedankt voor het delen van de herstelupdate en heel veel plezier toegewenst met jouw verbinding! 

Ik ben het helemaal met je eens dat het qua communicatie in jouw case ondermaats is geweest, waarvoor een oprecht excuses. Vriendelijke woordjes zorgen er niet voor dat je online bent, hoe zalvend wellicht ook. Alle credits aan jou en de monteur in dit geval. We leren elke dag van dit soort situaties en ik zal jouw case aandragen als feedbackmoment voor onze aanstaande sessies. 

Mocht er ooit nog eens hulp nodig zijn, schroom niet om direct in dit topic de hulp aan de Community te vragen zodat er adequaat naar gekeken kan worden. 

Beste T-mobile moderators.  Ik keek net im my T-mobile en zag mijn status nog steeds op 5 onderweg en installeren staan. Mijn Zyxel is echt een tijd aangesloten geweest dat kan het niet zijn. Waarom gaat hier alles fout?

 

Reputatie 7

Hi @louisL, dank voor je terugkoppeling! Momenteel is de terugkoppeling van de monteur niet helemaal goed geland, waardoor de administratieve kant nog niet op voltooid is gezet. Ik ga dit graag voor je regelen, maar zie dat er inmiddels een eigen modem is aangesloten, klopt dit? Mocht je in de mogelijkheid zijn om alsnog het T-Mobile modem aan te sluiten dan zorg ik ervoor dat de verbinding ook aan de achterkant helemaal goed komt te staan. Mijn excuses.

Reputatie 6
Badge

Hi @louisL, dank voor je terugkoppeling! Momenteel is de terugkoppeling van de monteur niet helemaal goed geland, waardoor de administratieve kant nog niet op voltooid is gezet. Ik ga dit graag voor je regelen, maar zie dat er inmiddels een eigen modem is aangesloten, klopt dit? Mocht je in de mogelijkheid zijn om alsnog het T-Mobile modem aan te sluiten dan zorg ik ervoor dat de verbinding ook aan de achterkant helemaal goed komt te staan. Mijn excuses.

@Boris Ok, Zyxel hangt weer aan de lijn.

Kun je mij ook een unlimited mobiel voucher sturen, ik ben wat aan het experimenteren met een LTE fallback oplossing  zodat ik snel weer online kan in geval van problemen met de glasvezel. Ik heb niet zo veel vertrouwen meer  in T-mobile na alles wat er gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @louisL, bedankt voor het aansluiten van de Zyxel: ik heb meteen de aansluiting op voltooid gezet zodat je nu van alle diensten gebruik kunt maken. De Unlimited Internet voucher stuur ik per privébericht naar je. 

Reputatie 6
Badge

Hoi @louisL, bedankt voor het aansluiten van de Zyxel: ik heb meteen de aansluiting op voltooid gezet zodat je nu van alle diensten gebruik kunt maken. De Unlimited Internet voucher stuur ik per privébericht naar je. 

hi @Jason: alles staat nu inderdaad goed. En nog bedankt voor de voucher.

Reageer