Beantwoord

Provider info bij overstapservice

  • 2 January 2019
  • 3 reacties
  • 688 Bekeken

Ik ben nog geen klant maar ik kreeg zojuist een e-mail met de vraag of ik info over mijn huidige provider kan doorgeven anders zit ik zonder internet. Vreemd genoeg kan dit alleen via de t-mobile account. Het probleem is dat mijn gmail account, waar ik de aanvraag mee heb gedaan, niet wordt herkend en ik mij alleen kan aanmelden met een t-mobile mail adres die ik dus niet heb.

Kan ik mijn provider info op een andere manier doorgeven?
icon

Beste antwoord door Sander 2 January 2019, 16:33

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hoi @harrie2019,

Bedankt voor je aanvraag, hier help ik je graag bij! Ik heb zojuist een nieuwe wachtwoord reset naar je e-mailadres gestuurd. Lukt het hiermee niet? Gebruik dan jouw @t-mobilethuis.nl mailadres dat op je nieuwe aanvraag staat om een wachtwoord aan te vragen. Lukt het daarna nog steeds niet, stuur mij (klik op mijn naam) dan een privébericht met de gevraagde gegevens en ik maak het in orde voor je. Hoe dan ook, we komen er wel!
Hoi Sander, ik heb geen t-mobile mail adres omdat ik (nog) geen klant ben maar ondertussen heeft jouw collega Bas mij al geholpen dus opgelost Dank!
Reputatie 7
Hoi @harrie2019,

Super dat het inmiddels is opgelost! Bij iedere aanvraag krijg je direct een @t-mobilethuis.nl e-mailadres. Ook al gebruik je deze nog niet als e-mailadres, je kunt hiermee wél altijd een wachtwoord reset aanvragen. Ook gebruik je dit e-mailadres als inlognaam. Handig om te weten voor anderen die tegen hetzelfde aanlopen!

Reageer