Beantwoord

provisioning error - gpon knippert groen

  • 5 December 2022
  • 79 reacties
  • 1367 Bekeken


Toon eerste reactie

79 reacties

Reputatie 1

Een glasvezel aansluiting moet altijd door een Guidion monteur worden uitgevoerd.  Dat is voor de garantie,  maar ook om de juiste administratie uit te voeren zodat de lijn ook 'gestart' wordt. De vraag voor een doe het zelf pakket is al vaak gesteld, maar laat het maar gewoon uitvoeren dan heb je het snelste resultaat.

Oi Eric, 

Thnx, de afspraak staat ook gepland, echter bij een knipperend gpon led, de bevestiging van de T-mobile Servicedesk en de forum post die ik hier lees omtrent de aansluit issues, heb ik de angst dat we zometeen zonder internet zitten.

Reputatie 7
Badge +14

Een glasvezel aansluiting moet altijd door een Guidion monteur worden uitgevoerd.  Dat is voor de garantie,  maar ook om de juiste administratie uit te voeren zodat de lijn ook 'gestart' wordt. De vraag voor een doe het zelf pakket is al vaak gesteld, maar laat het maar gewoon uitvoeren dan heb je het snelste resultaat.

Interessant, iemand met ervaring én korte lijntjes naar t-mobile afdelingen die voor een normale sterveling onbereikbaar zijn. Ik hoop dan ook dat je het gezellig gaat vinden op het forum hier en wat langer gaat blijven 😉 En dat je je problemen snel opgelost mag zien natuurlijk!

Reputatie 1

dit lijkt wel heel erg op het issue zoals hieronder

indien iemand een moderator hier ook bij kan helpen, graag.

 

Reageer