Beantwoord

provisioning error - gpon knippert groen

  • 5 December 2022
  • 79 reacties
  • 1367 Bekeken


Toon eerste reactie

79 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Een glasvezel aansluiting moet altijd door een Guidion monteur worden uitgevoerd.  Dat is voor de garantie,  maar ook om de juiste administratie uit te voeren zodat de lijn ook 'gestart' wordt. De vraag voor een doe het zelf pakket is al vaak gesteld, maar laat het maar gewoon uitvoeren dan heb je het snelste resultaat.

Reputatie 1

Een glasvezel aansluiting moet altijd door een Guidion monteur worden uitgevoerd.  Dat is voor de garantie,  maar ook om de juiste administratie uit te voeren zodat de lijn ook 'gestart' wordt. De vraag voor een doe het zelf pakket is al vaak gesteld, maar laat het maar gewoon uitvoeren dan heb je het snelste resultaat.

Oi Eric, 

Thnx, de afspraak staat ook gepland, echter bij een knipperend gpon led, de bevestiging van de T-mobile Servicedesk en de forum post die ik hier lees omtrent de aansluit issues, heb ik de angst dat we zometeen zonder internet zitten.

Reputatie 7

Hi @Sli_2022, heel erg bedankt voor de aanvulling! Super fijn om te lezen dat je het een mooi gebaar vindt. Weet ook dat je hier zoveel vragen mag stellen als je wilt, want daar zijn we voor. Ik kan me namelijk helemaal voorstellen dat je van de hoed en de rand wil weten. Ik kan je garanderen dat we er bovenop zitten achter de schermen. Jouw update heb ik direct aan het onderzoek toegevoegd, zodat dit meegenomen kan worden door mijn collega's. Merci voor je hulp @peter-keetfm! 💪

Reputatie 7

Hi @Sli_2022, heel erg bedankt voor het uitvoeren van de reset! Allereerst excuses voor de late reactie. Ik zie dat jouw laatste berichten tussen wal en schip zijn beland, dus ik houd vanaf nu goed in de gaten dat je zo snel mogelijk van een antwoord wordt voorzien. Ik ben dit gelijk gaan chasen voor je vandaag en heb hiervoor bij meerdere collega’s aan de bel getrokken. Alle informatie die je hier aanstipt, heb ik doorgespeeld. Ik laat het je meteen weten als ik hier een reactie op binnenkrijg en neem er pas genoegen mee als de definitieve oplossing met mij wordt gedeeld. Ik houd dit vanaf nu dan ook voor je in de gaten totdat dit is opgelost, want dit duurt nu al enige tijd. Je hoort zo snel mogelijk van me! ❤

Reageer