Beantwoord

Retour modem

  • 4 January 2023
  • 1 reactie
  • 117 Bekeken

Goedemiddag,

In december is mijn T-mobile thuis abonnement stopgezet. Ik heb de gevraagde apparatuur (het Zyxel modem) op 22 december teruggestuurd, maar gisteren ontving ik een mail met de mededeling dat dit nog niet ontvangen was. Volgens de track en trace info is het pakket keurig bij jullie afgegeven. Op My T-mobile staat de opzegging als afgerond.

Kan iemand mij vertellen of mijn pakket goed is ontvangen?

Hieronder het verzendbewijs

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 5 January 2023, 11:52

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @kijkomhoogsammie, ons systeem wil heus veranderen, maar is zo bang voor de anderen. 😜

Helder verhaal, ik ben er meteen ingedoken en het klopt helemaal wat je zegt, het modem is gewoon netjes retour bij ons. Daarom ben ik op zoek gegaan naar de oorzaak van de email en toen bleek simpel gezegd dat overal behalve op een specifieke plek een vinkje in ons systeem staat. Omdat het mij niet lukte om ook hier een vinkje tevoorschijn getoverd te krijgen heb ik dit doorgezet en ik verwacht dat het alsnog binnen enkele dagen geregeld is.

In ieder geval hoef je jezelf geen enkele zorgen te maken: het modem is netjes binnen en wij gaan erachteraan om ook het laatste hokje op ons lijstje af te strepen.

Hartelijk bedankt nog voor het retourneren! 😃

Reageer