Beantwoord

Ring doorbell Black Friday


Hallo,

 

Ik heb op 29 november 2021 een abo bij jullie afgesloten. Hierbij stond dat ik een ring doorbell  zou ontvangen. Via de mail heb ik deze aangevraagd, maar tot op heden nog niets ontvangen. Nu ben ik een week bezig met de klantenservice om deze bel.. ik heb nu 4 keer gebeld.. de eerste keer stond ik een uur in de wacht. uiteindelijk heb ik opgehangen. Dag daarna weer geprobeerd en weer een 30 min in wacht.. en niets..dagen daarna nog eens.. enz enz en opeens ja contact. Ik kreeg een nummer die ik moest bellen voor dit..

Ik deze gebeld en :rage: weer in de wacht.. ik heb weer 30 min gewacht en niets.. 

Ik heb hier nu echt wel een beetje de schijt van.

er is mij iets belooft, maar word nu van kastje naar de muur gegooid.. lekker is dat!

Maar ik wil die bel wat mij beloofd is...punt

Wat moet ik doen om deze te ontvangen?

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 18 March 2022, 12:17

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

11 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Jackyduk, heb je destijds op de aanmeldlink geklikt en je via die link aangemeld vóór 13 december 2021? Ik zie dat je de welkomstmail met het kopje Black Friday in ieder geval wel gehad hebt: 

Mocht je inderdaad tijdig op de link hebben geklikt en je aangemeld hebben, dan zullen we je op een andere manier compenseren. De beste optie is om dan het bedrag van de Ring te vergoeden op een volgende factuur. De vergoeding wordt dan verrekend met je maandbedrag - indien daarna nog een bedrag open blijft staan, wordt dit naar jouw rekening overgemaakt (zo'n 32 dagen na die factuurdatum).

Hoi hoi, ik heb op de link geklikt en mij voor 13 dec aangemeld. Ik heb zodra ik die mail kreeg het formulier ingevuld. Ik zag dat er stond dat ik de deurbel na een 2 maanden zou ontvangen of zoiets.

 

Ik vind het echt jammer dat ik de bel niet meer kan ontvangen, maar geef dan de compensatie, dan bestel ik hem zelf. Moet ik nog iets doen om de compensatie te ontvangen?

Reputatie 7
Badge +16

@Jackyduk Aah helemaal helder, bedankt voor je snelle terugkoppeling! Kun je de bevestigingsmail hierin plakken (uiteraard met jouw persoonlijke info afgeschermd), alsjeblieft? Als het goed is, kun je contact opnemen met de partij die de promotie verzorgde - maar om er zeker van te zijn, heb ik wel je bevestigingsmail nodig! 😊

Ik heb geen bevestigen mail van de deurbel gekregen. Tijdens het aanmelden stond op de pagina dat ik binnen 2 maanden de bel zou ontvangen.

 

 

Alleen deze heb ik ontvangen.

 

 

En contact opnemen..ik ben al dagen bezig om contact te krijgen, of ik sta in de wacht of ze praten even en verbinden mij door en sta dan weer in de wacht. Echt klantonvriendelijk vind ik dit.

Krijg ook een beetje het idee dat Tmobile eigenlijk niet te veel moeilijk gedoe willen en mensen gewoon wegduwen..

 

Reputatie 7
Badge +16

@Jackyduk Ik snap dat het frustrerend is wanneer je in de wacht hangt en in het ongewisse blijft, de extra wachttijd komt door de verbindingsproblemen die er tot daarnet waren. Gelukkig is dit inmiddels opgelost!

Zoals ik aangaf, help ik je dolgraag om het bedrag alsnog te vergoeden, maak je daar geen zorgen om. We proberen juist niemand weg te duwen of er een moeilijk gedoe van te maken, sorry als dat zo op je overkomt.

Ik zal het aankoopbedrag van de Ring (€ 59,99) alsnog voor je vergoeden zodat dit op een volgende factuur verrekend wordt. Houd er alsjeblieft wel rekening mee dat het niet altijd de volgende maand is, in sommige gevallen wordt de credit pas een maand of twee later verwerkt.

Ok, super bedankt! Dan kan ik nu weer rustig mijn corona ziekenverlof uit zieken. Dank u wel dat u mij heeft geholpen.

 

Reputatie 7
Badge +16

Heel graag gedaan! Heel veel sterkte en beterschap, ziek alsjeblieft goed uit en pak zoveel mogelijk je rust. Gelukkig werkt het warme weer een beetje mee, dan is af en toe een rondje in de tuin of buiten niet zo ijzig koud! 💚