Beantwoord

rood lampje brand wereldbol op zyxel t50 bij installatie

  • 10 January 2020
  • 27 reacties
  • 35536 Bekeken


Toon eerste reactie

27 reacties

Hetzelfde probleem ben toch benieuwd of de monteur dit maandag direct kan oplossen.

Onderstaande mail verstuurd naar de klantenservice helaas nog geen reactie maar wel tig zelf bekostigde mb's verder.

Beste T-mobile,

 

Sinds woensdagmiddag 12 mei zitten wij zonder internet.

 

Dit begint al goed nog geen 4 weken klant en we hebben al een storing te pakken.

We hebben zo snel mogelijk contact opgenomen met de klantenservice, er zou een melding van gemaakt worden en we zouden hiervan op de hoogte gebracht worden van wat de status is.

Als dit niet van afstand opgelost zou kunnen worden dan zou er zsm een monteur gestuurd worden.

In de avond nog maar een keer gebeld omdat we nog geen terugkoppeling ontvangen hadden.

Toen kregen we te horen dat het probleem naar de backoffice gestuurd is en dat dit binnen 2 dagen opgelost zou moeten zijn. Dit probleem kan (nog steeds) vanaf afstand opgelost worden dus waarschijnlijk zal er geen monteur nodig zijn.

Even schrikken maar goed heel veel meer dan wachten kunnen we niet doen.

Donderdag (gelukkig) hemelvaartsdag en een vrije dag dus het internet hebben we weinig tot niet nodig gehad.

Vrijdag maar weer een keer gebeld omdat we helaas weer terugkoppeling gehad hebben. Elke keer bellen zou weinig zin hebben voor de avond zouden we echt meer info hebben.

En dat klopt! om 1300 uur zijn we gebeld met de mededeling dat dit probleem toch niet vanaf afstand opgelost kan worden dus er moet een monteur ingepland gestuurd worden.

De eerste mogelijkheid is maandag middag om 1600 uur.

En dan moeten we maar hopen dat het probleem dan opgelost is.

Inmiddels zitten we dan al 6 dagen zonder internet.

 

Dit is totaal onacceptabel vooral in deze tijd! Een kleine opsomming van de gevolgen hiervan kinderen die geen online les kunnen volgen behalve dat is het ook niet mogelijk om het huiswerk te maken en in te leveren (dit gaat allemaal online)

2 vrije dagen inleveren omdat ik nu niet thuis kan werken.

Online cursussen die niet bij gewoond kunnen waardoor we dus een achterstand oplopen .

Filmavond met het gezin dit niet door kan gaan.

Data van onze mobiele abbonemten waar we ver doorheen zijn doordat we soms toch echt een en ander op het internet moeten doen.

En zo kan ik nog wel even doorgaan.

 

Tot mijn verbazing ben ik deze foutmelding op het forum van t-mobile ook tegengekomen reactie hierop is dat 9 van de 10 dezelfde klachten opgelost wordt met een monteur!

Ik snap dat er een protocol is die er aangehouden moet worden maar als jullie een zelfde incident tegenkomen kunnen jullie hier dan niet sneller met een passende oplossing op reageren?

 

Een compensatie van 24 euro, beste T-mobile dit is totaal niet realistisch.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Famvosboz ,

Dank je wel voor het delen van je ervaring en gevoel! Ik kijk graag met je mee naar de situatie en daarbij de documentatie aan onze kant. Normaliter doe ik dit via jouw profiel, maar dit lijkt in dit geval niet het geval te zijn. Wil je mij een privébericht sturen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan ben ik meteen helemaal op de hoogte en kan ik kijken wat ik voor je kan betekenen. Ik hoor het graag! 

Reageer