Beantwoord

rood lampje brand wereldbol op zyxel t50 bij installatie

  • 10 January 2020
  • 31 reacties
  • 43251 Bekeken


Toon eerste reactie

31 reacties

Reputatie 7

Hey @A.Sch,

Goed dat je zelf al een aantal zaken hebt getest! In de tussentijd zie ik dat je contact hebt opgenomen met mijn collega en dat er inmiddels een afspraak met de monteur gepland staat. Onze monteur gaat er alles aan doen om dit probleem voor je op te lossen. Sorry voor het ongemak, maar hulp is aanstaande! Laat je ons weten hoe het bezoek is verlopen? 

 

Voor iedereen die ook deze problemen ervaart, zijn er deze hulpmiddelen:

  • Installatievideo voor Standaard Internet (DSL). Hiermee controleer je of de zelfinstallatie goed is uitgevoerd en alle kabels op de juiste plaats zitten. 
  • Stappenplan bij rode wereldbol. Met enkele simpele stappen weet je of er een algemeen probleem is of dat je het internet zelf kunt herstellen. 
  • Neem contact op. Helpen bovenstaande stappen niet? Neem dan met ons contact op en we helpen je weer aan een werkende verbinding! 

*** Moderator edit: Meer informatie over dit onderwerp vind je in de Wiki ***

Bijvoorbeeld in dit artikel:

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @N.a.g.a., als het goed is heeft KPN NetwerkNL op 02-08 werkzaamheden uitgevoerd in de wijkcentrale. Het is nu aan onze techneuten om dit verder op te pakken. Hopelijk komt er snel een schot in de roos nu!  

Reputatie 7
Badge +4

Goedenavond @DaanFer,

Goed dat jullie aan de klok luiden. Onze diepe excuses, dit is zeker niet de bedoeling. Het liefst hadden wij ervoor gezorgd dat jullie bij de installatieafspraak al volledig voorzien waren. Dat er inmiddels al vier monteurs langs moeten komen duidt de complexiteit van het probleem. Ik heb daartegen wel een sterk vermoeden dat het morgen wordt opgelost. Mocht dat onverhoopt toch niet het geval zijn, dan zullen wij zeker snel vervolgstappen ondernemen!


Hi ​​​@Carmenbraham,

Handig dat jullie mij op de hoogte brengen en onze excuses voor het ongemak! Ik ga ervoor zorgen dat KPN NetwerkNL morgen contact met jullie opneemt. Zij zullen snel bij jullie langskomen en, in vrijwel alle gevallen waarbij het bij de installatie van Guidion mis gaat, is het voor de KPN NetwerkNL monteur alsnog mogelijk om de verbinding tot stand te brengen. Ik verwacht dat dit snel voor jullie is opgelost!

Het is opgelost alleen het nadeel meneer kwam letterlijk 2min binnen geen wifi check, helemaal niks gedaan alles had ik zelf al aangesloten, geen bedrading langs de plinten gezet etc..

Het enige minpunt is dat de wandcontactdoos op de kop zat en omgedraaid moest worden daarna is meneer vertrokken. 

 

 

Reputatie 7
Badge +15

@Mlahla 

Raar, hoe zat hij uberhaupt op zijn kop en was het toevallig iets met de aansluiting in de wandcontactdoos?

Vanwege het corona houden ze misschien hun bezoek wat kort maar heb je het zelf al getest via de wifi en bedraad, zijn ze oke?

Ik heb hetzelfde probleem. Moet ik dan een monteur aanvragen?

Reageer