Beantwoord

Router of modem verplaatsen

  • 12 August 2019
  • 1 reactie
  • 927 Bekeken

Ik heb net een jaar geleden internet en TV abonement bij T-mobile aangevraagd. De monteur kwam langs en plaatste de modem in de keuken op de plek naast een vaatwasmachine. Nu is dit kapot en wij moeten een nieuwe kopen, maar een grotere vaatwasmachine en als gevolg de plek voor een modem is daar niet meer. DUS, de modem moeten verplaats worden. Dan, de wifi werkt niet goed in de kamer ver weg van de modem - dus ideaal zou zijn, als de modem kunnen worden verplaatst naar meer centrale positie in de huis. Dat is de eerste klus.

De tweede klus: wij hebben internet + TV abonement, maar ons TV is nog nooit binnen. Ook de kabel van de modem naar de plek voor de TV is nog niet daar. Dus, de kabel moet netjes met de plinten geleegd worden (Ik denk dat rond 30 m zou genoeg zijn).

Wat zou de kosten zijn - ongeveer?

Kunnen wij ook een ander monteur di vlak bij ons woont inschakelen?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Pilovali 12 August 2019, 22:25

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Heb je internet via glasvezel of via de telefoonlijn? Als je internet via glasvezel hebt, kun je je modem overal plaatsen waar je wilt. Mocht je internet via de telefoonlijn hebben, gaat dit erg lastig.

Je geeft aan dat de TV nog niet binnen is, bedoel je daar mee de TV ontvanger? Normaal zitten de ontvangers in dezelfde doos als het modem en toebehoren.

Qua kosten heb ik geen inzicht in, maar zou wel een beste bedrag per 15 minuten gerekend worden (excl kosten van kabels). Als je zelf een beetje handig bent, kun je het beste zelf een netwerkkabel langs de plinten leggen.

Groet,

Reageer