Beantwoord

SIP gegevens niet beschikbaar

  • 1 August 2022
  • 4 reacties
  • 175 Bekeken

Vandaag zijn mijn ouders ook overgezet op T-Mobile thuis inclusief bellen.

Alles is goed gegaan met internet en televisie. De vaste lijn werkt ook al gewoon en ze kunnen bellen en gebeld worden. Ik wil nu hun oude Fritzbox weer aansluiten. Daarvoor heb ik de SIP gegevens nodig van de My T-Mobile omgeving. Als ik inlog, dan zie ik die niet staan. In de omgeving staat de installatie ook nog niet als voltooid. Bij het tabblad bellen staat ook de status: Nummer in bestelling.  Ze hebben inmiddels wel de mail van Guidion gehad dat de installatie geslaagd is. Hoe kan ik achter deze SIP gegevens komen?

icon

Beste antwoord door 19visje86 2 August 2022, 07:32

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Meestal worden nummerportering gestart zodra de internet verbinding werkt. Kun je het nummer nog bellen vanaf b.v. een mobiele telefoon. Ik vermoed dat het nummer pas morgen geporteerd wordt en dat dan ook te zien zal zijn in de my-tmobile omgeving. Het voip paswoord dien je namelijk zelf aan te maken wanneer je een eigen modem gebruikt.

Meestal worden nummerportering gestart zodra de internet verbinding werkt. Kun je het nummer nog bellen vanaf b.v. een mobiele telefoon. Ik vermoed dat het nummer pas morgen geporteerd wordt en dat dan ook te zien zal zijn in de my-tmobile omgeving. 

De telefoon werkt gewoon. Je kunt er mee bellen en ook gebeld worden werkt. De verbinding lijkt nog niet gereed te zijn gemeld in my-tmobile.

Reputatie 7
Badge +15

@19visje86

Waarschijnlijk is de verbinding nog niet aangemeld in het T-Mobile systeem, dit kan misschien een paar dagen duren of wacht anders even op de reactie van een moderator.

De installatie is nu afgerond. De gegevens kan ik nu inderdaad inzien. Dit topic mag gesloten worden.