slecht aangelegd installatie glasvezel

  • 30 May 2023
  • 9 reacties
  • 113 Bekeken

Beste T-Mobile,

Ik heb enige tijd geleden een klacht ingediend over de installatie van glasvezel in mijn voortuin. Tot op heden heb ik nog geen reactie van jullie ontvangen. Ik wil mijn klacht nogmaals onder jullie aandacht breng via deze weg.

Hoewel de installatie zelf goed verliep, ben ik niet tevreden met de afwikkeling achteraf. Zo zijn de tegels in de voortuin door de monteurs niet meer recht, maar scheef achtergelaten. Dit is niet alleen een lelijk gezicht, maar ook gevaarlijk. Ze steken uit en zijn niet op dezelfde hoogte waardoor er struikelgevaar ontstaat.

Wat mij het meest stoort, is dat de monteurs zonder iets te zeggen zijn vertrokken.

Om dit probleem op te lossen, eis ik dat u de tegels repareert. Als dit niet gebeurt, zal ik genoodzaakt zijn om een hovenier in te huren om alles in orde te maken. Ik verwacht dat u in dat geval de kosten vergoedt.

Ik hoop dat u mijn klacht serieus neemt en zo snel mogelijk contact met mij opneemt om te bespreken hoe dit op te lossen.

 

Tommie van Odido 9 maanden geleden

Hi @XdewiS, welkom op onze Community!

Dit is inderdaad niet netjes afgewerkt. Ik wil dit graag direct doorzetten voor je, echter kan ik op je e-mailadres geen abonnement vinden. Zou je je klantnummer in je profiel kunnen zetten? Dan kan ik het voor je doorzetten! Alvast bedankt, talk soon. 

Bekijk origineel

9 reacties

 

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @XdewiS 

Weet je toevallig nog welke partij het glasvezel naar binnen kwamen brengen? Dit wordt meestal gedaan door de aannemer of de netbeheerder zelf dus je kan het beste contact opnemen met hun hierover.

T-Mobile verzorgt de installatie in huis van de mediaconverter en router.

@Waqqas Nee dat weet ik niet, maar dit is via T-mobile geregeld dus zij zijn in mijn ogen ook verantwoordelijk!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @XdewiS, welkom op onze Community!

Dit is inderdaad niet netjes afgewerkt. Ik wil dit graag direct doorzetten voor je, echter kan ik op je e-mailadres geen abonnement vinden. Zou je je klantnummer in je profiel kunnen zetten? Dan kan ik het voor je doorzetten! Alvast bedankt, talk soon. 

Hi @Tommie, Dat is vreemd. Ik heb al jaren een abbonement bij jullie, mobiel en internet thuis.

Ook heb ik mijn klantnummer al op mijn profiel gezet tijdens het aanmelden. Ik wil je best een bericht prive sturen als je aangeeft welke gegevens je van mij nodig hebt.

Reputatie 7
Badge +9

@XdewiS Ik denk dat je het klantnummer verward met je TV nummer, je klant nummer lijkt op ABC12345, drie letters en vijf cijfers.

Je mag mij ook een privébericht sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer, dan kan ik je gegevens ook omhoog halen!

Reputatie 7
Badge +9

@XdewiS ik heb het voor je doorgezet naar de juiste persoon! Ze gaan dit voor je regelen. Hierover wordt nog contact met je opgezocht!

Top! Dankjewel @Tommie 

Reageer