-
-
is een Top Poster
-
7 reacties
Ik wil gewoon even kwijt dat de communicatie omtrent de aanleg van glasvezel in Hellevoetsluis een drama is.
Het begon met een informatieve folder, perfect. Na enige tijd kon ik daadwerkelijk glasvezel aanvragen, na twee mailtjes (1 bevestiging en 1 dat het nog even duurt) bleef het stil.
Ik heb onlangs de helpdesk gebeld, die verwezen me door naar ODF om alvast een afspraak voor de installatie in huis te maken. Vervolgens hoor je van ODF dat dat nog helemaal niet kan.
En toen bleef het weer stil...
Goedemiddag @chantalcoolsma, welkom op de Community!
♂️
Dit is dé plek om jouw verhaal te doen, dank hiervoor. Ik heb onze collega's van de operationele fiber-afdeling verzocht om zo snel mogelijk telefonisch contact met jou te zoeken zodat je een concrete update kunt ontvangen. Ik verwacht dat er uiterlijk medio/eind deze week een contactmoment zal zijn. Sorry dat er tot op heden nog weinig aan communicatie is geweest, zo wil je niet kennismaken met Glasvezel.
Mocht jij een update gekregen hebben, zou je die dan met de rest van de Community willen delen? Alvast bedankt en succes!
Bekijk origineel