Ik heb reeds voor T-Mobile gekozen voor een all-in-1 pakket met glasvezel.
Helaas was het niet meer mogelijk om de ingangsdatum van mijn verhuizing door te geven als aansluitdatum vanwege de drukte bij Guidion en heb ik een week moeten wachten.
Netjes een afspraak gemaakt met Guidion voor 08-06-2018. Echter i.v.m. dringende persoonlijke afspraken telefonisch contact opgenomen met Guidion of ik ingelicht kon worden over de exacte installatietijd en of de monteur mij dus vooraf kon bellen of dat kantoor mij even kon inlichten. Dit is door Guidion telefonisch toegezegd! Het was niet gebruikelijk maar ze gingen dit voor mij regelen.
Vervolgens verzaakt de monteur het afgesproken half uur, stuurt mij 15 minuten van te voren een sms en weet het voor elkaar te krijgen om voor die 15 minuten! (ik was denk ik 3 minuten na het termijn aanwezig op locatie) weer weg te zijn. Ik heb nog voordat de monteur aanwezig zou zijn contact opgenomen met het kantoor van Guidion of de beste man even 5 minuten kon wachten i.v.m. mijn reistijd.
De monteur is echter voor zijn eigen aangegeven 15 minuten al lang en breed vertrokken en weigert medewerking te verlenen.
Guidion wijst mij er vervolgens op dat ik tussen 2 en 4 thuis had moeten zijn ondanks mijn telefonische afspraken met hun! Ik wordt voor gek uitgemaakt en Guidion werkt op geen enkele manier mee en legt de fout volledig bij mij neer. Er wordt hier tevens glashard gelogen over de afspraken die ik heb gemaakt, wat ik onfatsoenlijk vind.
Vervolgens heb ik dit neergelegd bij uw eigen telefonische klantenservice, deze ondersteunt Guidion hier voor de volle 100% in?
Nu heb ik het pakket erbij gepakt en blijkt de zegel op de doos van het modem ook nog eens beschadigd!
Ik vind dit geen manier van communiceren en werken met klanten. Ik word totaal niet serieus genomen en de afspraken die gemaakt worden, worden niet nagekomen.
Tevens heb ik nog steeds geen ticket ontvangen om opnieuw een afspraak te maken met de monteur, terwijl dit afgelopen zaterdag al geregeld had moeten zijn.
Helaas, blijkbaar ligt de prioriteit van klanten tevreden houden niet hoog bij T-Mobile of Guidion.
Gr. Sven
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineel