Beantwoord

Slechte klantenservice van guidion?

  • 11 June 2018
  • 1 reactie
  • 1295 Bekeken

Beste T-Mobile,

Ik heb reeds voor T-Mobile gekozen voor een all-in-1 pakket met glasvezel.

Helaas was het niet meer mogelijk om de ingangsdatum van mijn verhuizing door te geven als aansluitdatum vanwege de drukte bij Guidion en heb ik een week moeten wachten.

Netjes een afspraak gemaakt met Guidion voor 08-06-2018. Echter i.v.m. dringende persoonlijke afspraken telefonisch contact opgenomen met Guidion of ik ingelicht kon worden over de exacte installatietijd en of de monteur mij dus vooraf kon bellen of dat kantoor mij even kon inlichten. Dit is door Guidion telefonisch toegezegd! Het was niet gebruikelijk maar ze gingen dit voor mij regelen.

Vervolgens verzaakt de monteur het afgesproken half uur, stuurt mij 15 minuten van te voren een sms en weet het voor elkaar te krijgen om voor die 15 minuten! (ik was denk ik 3 minuten na het termijn aanwezig op locatie) weer weg te zijn. Ik heb nog voordat de monteur aanwezig zou zijn contact opgenomen met het kantoor van Guidion of de beste man even 5 minuten kon wachten i.v.m. mijn reistijd.

De monteur is echter voor zijn eigen aangegeven 15 minuten al lang en breed vertrokken en weigert medewerking te verlenen.

Guidion wijst mij er vervolgens op dat ik tussen 2 en 4 thuis had moeten zijn ondanks mijn telefonische afspraken met hun! Ik wordt voor gek uitgemaakt en Guidion werkt op geen enkele manier mee en legt de fout volledig bij mij neer. Er wordt hier tevens glashard gelogen over de afspraken die ik heb gemaakt, wat ik onfatsoenlijk vind.

Vervolgens heb ik dit neergelegd bij uw eigen telefonische klantenservice, deze ondersteunt Guidion hier voor de volle 100% in?

Nu heb ik het pakket erbij gepakt en blijkt de zegel op de doos van het modem ook nog eens beschadigd!

Ik vind dit geen manier van communiceren en werken met klanten. Ik word totaal niet serieus genomen en de afspraken die gemaakt worden, worden niet nagekomen.

Tevens heb ik nog steeds geen ticket ontvangen om opnieuw een afspraak te maken met de monteur, terwijl dit afgelopen zaterdag al geregeld had moeten zijn.

Helaas, blijkbaar ligt de prioriteit van klanten tevreden houden niet hoog bij T-Mobile of Guidion.

Gr. Sven
icon

Beste antwoord door Brian 13 June 2018, 17:22

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hi svenouss, vooropgesteld, dat is geen lekkere binnenkomer zo! Ik geef je wel graag wat meer toelichting om hopelijk de frustratie wat weg te nemen! De monteurs van Guidion hebben meerdere afspraken op een dag met vaak best een redelijke afstand tussen verschillende adressen. Dit is de reden dat er blokken van 2 uur aangehouden in plaats van specifieke tijdstippen, werkzaamheden kunnen altijd uitlopen bij een voorgaande klant, het kan druk zijn op de weg enzovoort. Als ik het zo lees dan heeft Guidion goed met je meegedacht en de afspraak zo straks mogelijk ingepland. Het is wel jammer dat het toch mis loopt maar we kunnen zeker een andere afspraak inplannen! Ik zie dat mijn collega op 8 juni hierover al contact heeft gehad met Guidion. Is er inmiddels al een nieuwe afspraak ingepland? Zo niet dan ga ik daar direct voor zorgen!

Reageer