slechte service

  • 21 December 2017
  • 0 reacties
  • 189 Bekeken

hallo,
24-11-2017 heb ik een abonnement afgesloten bij T-Mobile voor tv en internet.
voor de rest hierna niks meer gehoord en ga je er vanuit dat het goed geregeld is.
vervolgend word ik op 19-12-2017 gebeld dat het niet door kon gaan omdat ze geen internet aansluiting konden vinden, wat raar is omdat ik al 2 jaar bij KPN zit en het internet van T-Mobile via KPN gaat.
ik moest mijn order id nummer geven van KPN wat ik nu heb.
ik zou de dag erna terug gebeld worden , dit is echter niet gebeurd.
vervolgens ben ik de dag erna zelf naar T-Mobile winkel gegaan.
uitgelegd wat er aan de hand was, medewerker vond het ook raar omdat ik nu al 2 jaar gebruik maak van KPN, en omdat het internet ook via KPN gaat.
telefoon nummer gekregen om weer contact op te nemen met T-Mobile.
krijg ik te horen dat het geannuleerd is en dit gister besproken is zonder dit weer aan mij door te geven.
ze konden mij niet verder helpen ik moest maar snel naar KPN gaan om alles terug te draaien.
vervolgend bij KPN, vonden ze dit maar raar, staat duidelijk internet beschikbaar, en mijn order id nummer klopten gewoon ook al gaf T-Mobile door dat dit niet klopten.
kpn heeft dit dan ook voor me uitgeprint en ben hiermee weer naar T-Mobile winkel gegaan.
hier mocht ik weer bellen naar T-Mobile.
ik moest het formulier dus maar inscannen en naar T-Mobile mailen
dit duurt weer 5 werkdagen.
mijn abonnement zou ingaan op 27-12-2017.
zoals het er nu uit ziet zit ik vanaf dan zonder internet en tv.
ik wil hierbij een dikke klacht indienen voor slechte service 3 weken later pas achter komen dat het niet kan, en mijn vraag was hoe kan het dat jullie hier nu pas achter komen , ja we halen hem net van de stapel af.
ook geeft KPN door dat ze zelf deze gegevens kunnen inzien.

This topic has been closed for comments