slechte service bij verhuizing

  • 28 April 2022
  • 1 reactie
  • 65 Bekeken

Het is een hele grote, er komt geen einde aan!!!! Nooit in mijn leven is mij zoiets overkomen, op 21-03-2022 belde ik om een ​​adreswijziging door te voeren, ze antwoordde mij (Salma) Ik vertelde haar dat ik ga verhuizen naar een nieuw huis en ik wil verhuizen Wifi, alles was in orde, ze vertelde me dat ik de wifi had overgezet Op 27-03-2022 heb ik opnieuw gebeld en ze vertelden me dat ze de postcode verkeerd hadden ingevoerd, ik moet het opnieuw doen, oké, maar in dit geval duurt de wifi-verbinding nog een week, en ik heb het begrepen het, bel me na een week weer En een meisje antwoordde me Ik vertelde haar dat ik geen wifi heb, ze vertelde me dat je al wifi hebt, je hoeft het alleen maar aan te sluiten, ik legde haar uit dat ik het al verbonden had, maar er is geen signaal , ze vertelde me dingen die niet tegen een cliënt mogen worden gezegd, ik heb haar gevraagd [om haar naam wilde ze me niet de naam geven die ik haar heb gevraagd voor de referentie van de opname van het gesprek dat ze ook niet wil, Ik heb haar gevraagd om met een andere collega mee te gaan, ze hing op!! ! Ik heb na twee dagen een ander gebeld, een meisje antwoordde me en vertelde me dat haar contract is afgelopen ???? hoe en omdat ze het zelf niet wist, vertelde ze me dat je een nieuw contract moest sluiten, en ze hebben me gevraagd om de apparaten die ik heb, de router, het wifi-punt en de tv-box terug te sturen en als ik niet terugkom ik betaal 235E, ik heb ze teruggestuurd , ik heb haar uitgelegd wat ze met haar partner heeft gedaan , maar ze was niet geïnteresseerd om te luisteren , ik zei haar ok ik wil een nieuw contract sluiten , ze gaf me een hoger betalingsbedrag dan wat ze betaalde , ze vertelde me je al heb het twee dagen en je hebt wifi, na 3 dagen krijg ik wat kabel esosorios ZONDER router alleen kabel ????? Ik belde en Anis antwoordde me, hij vertelde me dat ze je per ongeluk de kabels twee dagen zonder de router hadden gestuurd en de router arriveerde, na twee dagen arriveerde de router niet eens, ik belde en hij antwoordde me Nou, deze senior heeft mij uitgelegd wat er is gebeurd en wat er gebeurt, maar het was te laat, ik heb hem dingen verteld dat hij zelf de situatie niet begreep, dat iemand mij van Tmobil naar de KNP heeft gehaald en ik heb er nooit om gevraagd, en hij vertelde me dat je nog steeds geen contract met ons hebt, nu zal ik je vertellen dat ik het ga doen ???????????? Ik vertelde hem dat ik hetzelfde wilde als wat ik had met de tv en het wifi-punt, hij beloofde me dat alles goed zou komen, ik wachtte twee dagen en de router arriveerde, maar zonder de tv-box, zonder de wifi- Fi punt en nu zie ik op de website dat de tv erbij zit maar ze hebben het niet naar mij opgestuurd het was verschrikkelijk TOTALE RAMP heel erg heel slechte service Niemand begreep de situatie Of wat er gebeurde iedereen vertelde me iets anders Er is geen opvolging van de klachten Er is geen goede behandeling met de cliënt, niemand luisterde naar wat de cliënt wil precies, in Uw bedrijf mist veel ervaring, ik wil niet meer bij u zijn, Ze weten niet wat een klant is, dit is gebrek aan respect


This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7

Hi @Nizar11 ,

Welkom op de Community en dank voor je bericht. Ook wil ik je direct bedanken voor het delen van je situatie en je gevoel. Dit is absoluut niet wat wij voor ogen hebben en wil daarbij mijn excuses aanbieden. Ik hoop je via deze weg meer duidelijkheid te kunnen geven over de situatie. 

Je hebt op 16 maart een verhuizing doorgezet, waarbij we er alles aan hebben gedaan om zo snel mogelijk op het nieuwe adres te leveren. Tijdens het doorgeven van het nieuwe adres, blijkt er een klein foutje te zijn gemaakt waardoor de verhuizing niet is doorgezet. Deze verhuizing is daarna wel handmatig nog doorgezet, maar is er ook contact opgenomen door onze Sales medewerkers om dit euvel te omzeilen door een nieuwe order. Dit is niet de juiste bedoeling geweest en kan daar ook alleen maar mijn excuses voor aanbieden.

Ik begrijp dat de situatie momenteel via het oude account kan worden doorgezet, waardoor de verhuizing wél goed is verlopen. Ook is het nieuwe installatiepakket inmiddels gearriveerd. Mocht je onverhoopt toch ergens tegenaanlopen, laat het vooral weten. We zitten voor je klaar.