Beantwoord

Sluit T-mobile abonnementen af aan de deur?

  • 6 August 2020
  • 14 reacties
  • 1959 Bekeken

Ik heb gisteren een abonnement bij T-mobile thuis afgesloten aan de deur. Misschien was dat niet zo slim, maar er was legitimatie en een mooie actie.  Nu kan ik mijn abonnement bij Ziggo niet opzeggen dus moest ik cancellen. Het abonnement is niet bekend bij T-mobile. Weten jullie van deze deuractie in Den Haag? En hoe kan ik cancellen?

icon

Beste antwoord door Sander 7 August 2020, 14:38

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Dit klinkt heel fout. Wat voor papieren hebben de verkopers achtergelaten? Daarop moet staan wat de annulering voorwaarden zijn en hoe je die inroept.

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Ingrid de Beer  Welkom, heb je ook je banknummer afgegeven?

Wacht even op een reactie van de moderators die kunnen misschien duidelijkheid geven.

Sluit nooit iets aan de deur af je weet nooit of het wel klopt!

Wat was de aanbiedingen en actie? Je krijgt altijd bedenktijd.

Kijk in de papieren of je een telefoonnummer ziet staan om te annuleren 

Het blijkt te gaan om een marketingbureau dat met T-mobile zaken doet om abonnementen af te sluiten. Ik kan ze met geen mogelijkheid te pakken krijgen om te cancellen. Ik heb wel 14 dagen bedenktijd natuurlijk maar wat als ik niemand kan bereiken in die tijd. Klantenservice T-mobile wil me niet helpen.

Reputatie 7
Badge +14

@Ingrid de Beer Je hebt toch wel een naam, adres , contract gekregen? Staat er nergens een telefoonnummer in dat contract?

 Ik denk dat TM je niet kan helpen. De moderator zou het gaan navragen maar ik weet verder niet hoe dat is afgelopen. Hopelijk kan een moderator duidelijkheid geven.

 

Reputatie 7

Hi @Ingrid de Beer

 

Ik kan je geruststellen! In bepaalde regio's hebben wij verkopers die langs de deur gaan om hen een aanbod te doen. In jouw regio hebben we namelijk zojuist ons eigen netwerk aangelegd en wij zijn hier erg trots op en willen dit aan iedereen laten weten. De verkopers hebben inderdaad met jou een aanvraag geplaatst. Soms duurt dit even voordat deze doorkomt en zichtbaar is bij de klantenservice. Dat is inmiddels gebeurd en ik heb deze teruggevonden. 

 

Ik wil je natuurlijk graag behouden, zodat je binnenkort van ons splinternieuwe en supersnelle internet gebruik kan maken. Glasvezel heeft de toekomst! Ik wil je natuurlijk ook niet met dubbele kosten opzadelen, dus ik heb twee opties:

  1. Ik kan de startdatum van het abonnement aanpassen naar de datum dat je buiten contract bent bij Ziggo. Ik kan dan ook meteen de overstapservice voor je aanvragen, zodat je geen omkijken meer hebt naar het oude abonnement.
  2. Ik kan de aanvraag voor je stopzetten.

Ik hoor graag wat ik voor je kan betekenen! 

Ronduit belachelijk dat tmobile zich nog met deze praktijken bezighoudt waar vaak met valse voorwendselen abonnementen worden aangesmeerd.

Zeker gedurende deze Corona tijd. Zwaar onverantwoord. Geld is blijkbaar belangrijker dan gezondheid van mensen.

Reputatie 7

Hoi @Hakuin,

Ik begrijp je zorgen, maar weet dat we er alles aan doen om dit netjes en met de juiste maatregelen uit te oefenen. Ook voor ons is het welzijn en de gezondheid van de klant enorm belangrijk. 

Reputatie 7
Badge +14

In de haag, op het eigen netwerk van T-Mobile kunnen ze vrij goedkoop 1gb verbindingen leveren. Zeker in Corona tijd hebben veel mensen behoefte aan goed en snel internet.

Moeten ze wel snel en probleemloos aansluiten, daar gaat nog wel eens wat mee mis.

En 1000Mb is voor 99% van de gebruikers overkill, een stabiele 100 lijn is snel zat voor de meesten.

Reputatie 7
Badge +14

Zelfde prijs voor 0.1 Gb of 1 Gb bij uit en thuis als je t-mobile glas binnen hebt. Dan maar beetje overkill.

Reputatie 7
Badge +14

Ronduit belachelijk dat tmobile zich nog met deze praktijken bezighoudt waar vaak met valse voorwendselen abonnementen worden aangesmeerd.

Zeker gedurende deze Corona tijd. Zwaar onverantwoord. Geld is blijkbaar belangrijker dan gezondheid van mensen.

Wat een onzin. Mensen hebben ook een eigen verantwoordelijkheid. Tijd dat ze die ook eens nemen. 
Hoezo valse voorwendselen. De klant weet toch zelf ook wel wanneer ze over kan stappen. Welke valse voorwendselen? 

Bovendien heb je altijd 14 dagen bedenktijd aan de deur, telefoon en online.

 

@Ingrid de Beer Ik Ben benieuwd welk besluit je neemt! 👍🏻

Reputatie 7

Het blijkt te gaan om een marketingbureau dat met T-mobile zaken doet om abonnementen af te sluiten. Ik kan ze met geen mogelijkheid te pakken krijgen om te cancellen. Ik heb wel 14 dagen bedenktijd natuurlijk maar wat als ik niemand kan bereiken in die tijd. Klantenservice T-mobile wil me niet helpen.

Hi @Ingrid de Beer,

 

Ik hoor graag je keuze, aangezien we dit beter zo snel mogelijk kunnen regelen. Anders gaan er al processen lopen. Wil jij mij laten weten of je het abonnement wilt stopzetten of verplaatsen?

Ronduit belachelijk dat tmobile zich nog met deze praktijken bezighoudt waar vaak met valse voorwendselen abonnementen worden aangesmeerd.

Zeker gedurende deze Corona tijd. Zwaar onverantwoord. Geld is blijkbaar belangrijker dan gezondheid van mensen.

Wat een onzin. Mensen hebben ook een eigen verantwoordelijkheid. Tijd dat ze die ook eens nemen. 
Hoezo valse voorwendselen. De klant weet toch zelf ook wel wanneer ze over kan stappen. Welke valse voorwendselen? 

Bovendien heb je altijd 14 dagen bedenktijd aan de deur, telefoon en online.

 

@Ingrid de Beer Ik Ben benieuwd welk besluit je neemt! 👍🏻

Die verkopers aan de deur hebben maar 1 doel: Zoveel mogelijk abonnementen aansmeren, want dat is de winst. Ze werken meestal niet eens voor het bedrijf wat ze aanbieden.

Oude mensen en mensen die niet zo sterk in hun schoenen staan zijn het slachtoffer en daar wordt misbruik van gemaakt. Consumentenprogramma's besteden hier regelmatig aandacht.

De overheid raadt aan om thuis te gaan werken, maar tmobile stuurt mensen langs de deuren om zoveel mogelijk abonnementen verkopen.

Ik heb bij T-mobile een glasvezel abonnement afgesloten met overstap service. Een week geleden kreeg ik telefoon dat t- mobiele de over stap service niet meer doet en ik het zelf moet regelen als ik een brief van de aannemer krijgt om mijn installatie aan te sluiten. De brief geeft geen garantie dat ik op die dag ook werkelijk een werkende aansluiting krijgt. Kon wel extra data krijgen als ik een mobiele telefoon abonnement van t mobiele krijgen dit is een mooi gebaar als je een abonnement hebt maar de meneer wist niet gelijk een oplossing als je geen abonnement hebt. Dus ik wacht af wat er gaat gebeuren

Reageer