Beantwoord

Start abonnement T-Mobile thuis

  • 24 April 2018
  • 3 reacties
  • 260 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Start abonnement is op 7 mei; ook bij vorige provider opgezegd per 7 mei. Installateur kan pas op 11 mei; zit ik nu 4 dagen zonder tv en internet?
icon

Beste antwoord door Brian 27 April 2018, 10:51

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hi Hansay, allereerst van harte welkom bij T-Mobile Thuis! Ik heb meteen even met je meegekeken en ik zie het volgende: Je hebt als wensdatum inderdaad 7 mei opgegeven, we doen altijd ons best om je zo dicht mogelijk bij de wensdatum aan te sluiten maar de definitieve datum krijg je na je aanmelding van ons door. In dit geval wordt je op 11 mei aangesloten en heb je geen gebruik gemaakt van de Overstapservice. Wat je nu het beste kan doen is even contact opnemen met je huidige provider en vragen of ze jou op 11 mei op willen zeggen in plaats van 7 mei, zo kom je tussendoor niet zonder internet te zitten!
Wel vreemd, in de T-Mobile werd me gezegd dat ze geen goede ervaringen hebben met de overstap service en dat ik zelf op moest zeggen. Was me in ieder niet duidelijk gemaakt dat de installatie niet op de gewenste datum zou kunnen plaatsvinden. Heb al een bestaande glasvezelaansluiting; kan e.e.a. niet zelf aangesloten worden?
Reputatie 7
Hi Hansray!

Of je beter zelf kunt opzeggen, ligt aan welke provider jouw vorige was. Niet elke provider doet mee aan de Overstapservice namelijk. Het installeren van jouw diensten moet gedaan worden door een monteur. Glasvezel is namelijk een gevaarlijk en gevoelig product bij de installatie. Ik wil graag dat jij zonder lichamelijke schade onze klant blijft! Ik zie dat je ook klant bent met T-Mobile Mobiel bij ons. Graag geef ik je een voucher voor unlimited data op jouw mobiel, zodat je in ieder geval tijdens het wachten op de monteur gebruik kunt maken van internet. TV-kijken kun je dan doen via onze TV Anywhere App. Houd je inbox op het forum in de gaten, ik stuur je zometeen een privébericht met de voucher!

Reageer