Beantwoord

Startdatum contract

  • 28 August 2019
  • 1 reactie
  • 441 Bekeken

Kort relaas hoe mijn overgang naar T-Mobile verlopen is met onderaan nog twee vragen/opmerkingen:

Maandag de 19e augustus (na aantal weken wachten) tussen 10:00 en 12:00 zou een monteur van Guidion komen.
11:59 kreeg ik een sms dat er geen monteur zou komen. Vervolgens ben ik rond 12:10 gebeld door Guidion. Voor niets zitten wachten dus.

Een nieuwe afspraak is gemaakt op woendag tussen 10:00 en 12:00.
Vervolgens niemand gekomen. De monteur kwam om 15:00 aan. Heeft het modem en converter aangesloten maar
kreeg geen verbinding met internet. Is om 15:25 weggegaan en heeft een melding gemaakt bij Reggefiber zei hij.
Ik moest de rest zelf maar aansluiten (TV was niet zo moeilijk) Wifi is niet getest enz. Leuk filmpje wat de monteur doet bij een bezoek haha
bijna lachwekkend als je ziet hoe de werkelijkheid kan zijn.

Vervolgens ben ik woensdag om 17:44 gebeld door KPN. Ook die dag nog contact gehad met T-Mobile hierover, hoorde het aan en konden niets doen.
Afspraak gemaakt voor donderdag de 22e tussen 12:00-15:00.
Donderdag 15:01 nog niemand geweest dus meteen gebeld met KPN. Er zou nog iemand komen. Ik moest wachten kon tot 17:00 zijn.
Om 16:45 belde monteur dat hij onderweg was en over kwartier aan zou komen. 17:30 komt hij langs met alleen een tablet.
Maakt het modem open waar de glasvezel de woning binnen komt en vraagt aan mij twee kruis schroevendraaiers ???
Ik moet het gereedschap leveren schijnbaar. Prutst wat en het werkt. Heeft vervolgens de boel maar open laten liggen.
Onder het mom van het werkt en het is toch de meterkast zei hij. Verdient ook geen schoonheidsprijs.

Ik heb nu 2 EXTRA dagen verlof moeten nemen om thuis te zijn voor een afspraak van 2 uur die maandag niet nagekomen is.
En daar bovenop wordt de ingangsdatum van T-mobile de 21e. Terwijl ik toen nog NIETS had.

Ik heb nu twee punten:

Hoe denken jullie mijn verlof te gaan compenseren?
Passen jullie de ingangsdatum van het contract nog even aan naar de 22e!
icon

Beste antwoord door Brian 30 August 2019, 15:09

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Oei dat verdient zeker niet de schoonheidsprijs. Ik kijk dan ook graag wat ik voor je kan betekenen! Zou je mij hiervoor een privébericht willen sturen met je volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer? Ik hoor graag van je!

Reageer