status aanmelding

  • 1 February 2023
  • 3 reacties
  • 86 Bekeken

Goedemorgen, we hebben besloten T-mobile nog een kans te geven en weer aangemeld voor T-mobile thuis.

Na de bevestingsmail waarin wordt aangegeven dat binnen drie werkdagen contact wordt opgenomen is het helaas weer helemaal stil vanuit T-mobile.

Contact opgenomen met de klanten service en die wist mij te vertellen dat er nog geen glasvezel in mijn straat beschikbaar is, dit terwijl in een vorige poging de aansluiting bij ons thuis al gemaakt is door odf.

Na een belofte dat dit doorgezet wordt is het weer angstvallig stil.

Kunnen jullie duidelijkheid geven over de status van mijn aanvraag?

 

Tommie van Odido 1 jaar geleden

Hi @pieterbl, goed dat je via deze weg je vraag stelt. Er is absoluut glasvezel beschikbaar. Er is door een collega verkeerde informatie doorgegeven, mijn excuses hiervoor. Ik zie dat je de bestelling nog maar net geplaatst hebt. Geen zorgen, Fiber neemt vanzelf contact met je op. Als het druk is kan dit soms wat langer duren. Nog even geduld en dan kun je van ons razendsnelle glasvezelnetwerk genieten! Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. Voor nu een fijne dag gewenst.

Bekijk origineel

3 reacties

Goedemorgen, inmiddels zijn we weer een maand verder en er is nog geen enkele reactie van T-Mobile na mijn aanvraag.

Ik heb het idee dat er niets met de aanvraag gedaan wordt, kunnen jullie de status controleren?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @pieterbl, ik zie dat je nog geen account hebt aangemaakt op My T-Mobile Thuis. Hier kan je het proces van je bestelling controleren en volgen! Als je verder nog vragen hebt over de oplevering, dan kan je contact opnemen met Fiber: 088 - 1633 633 - maandag tot en met vrijdag 09.00 - 17.00 uur.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @pieterbl, goed dat je via deze weg je vraag stelt. Er is absoluut glasvezel beschikbaar. Er is door een collega verkeerde informatie doorgegeven, mijn excuses hiervoor. Ik zie dat je de bestelling nog maar net geplaatst hebt. Geen zorgen, Fiber neemt vanzelf contact met je op. Als het druk is kan dit soms wat langer duren. Nog even geduld en dan kun je van ons razendsnelle glasvezelnetwerk genieten! Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. Voor nu een fijne dag gewenst.

Reageer