status bestelling glasvezel

  • 1 March 2023
  • 4 reacties
  • 61 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hallo, ik heb een maand geleden glasvezel aangevraagd en wacht op contact vanuit de installateur Guidion. Het internet zou vandaag ingaan dus ben ik benieuwd of alles goed is gegaan. Ook nog geen pakket ontvangen. 

 

Bedankt!

Cal van Odido 1 jaar geleden

Hoi @Fitz, leuk om te horen dat je snel van ons glasvezelinternet gaat genieten! 😃 Zo te zien hebben wij je afgelopen dinsdag de 28e per SMS en email een afspraaklink verzonden waarmee je een afspraak in kan plannen met Guidion op een moment dat het jou uitkomt. Daarnaast heb je gisteren de Track & Trace code van DHL ontvangen en is er inmiddels ook al een bezorgdatum bekend. Als het goed is heeft de netwerkbeheerder gisteren jouw internetsignaal geactiveerd, alleen hebben wij hier nog geen terugkoppeling van ontvangen. Hier gaan wij nog voor je achteraan en naar verwachting zullen wij alsnog snel een afmelding van hen ontvangen.

Wij werken het klokje rond om je aangesloten te krijgen, je zal snel kunnen genieten1

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Fitz , Welkom bij de community.

Was de glasvezel al bij jou binnen aangelegd? Indien deze geheel nieuw is dan zal eerst de  aannemer van de netbeheerder bij jou de FTU moeten komen installeren. Guidion volgt daarma met de router aanleg binnenshuis. De data bij nieuwe glasvezel verbindingen zijn wensdata, de afhankelijkheid is vooral wanneer de kabel naar binnen is gelegd.

Ah, oke, bedankt voor je antwoord. Is dit iets dat ik zelf moet regelen of wordt dit voor mij gedaan? Ik zal morgen eens kijken of de FTU aanwezig is in het huis.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Fitz, leuk om te horen dat je snel van ons glasvezelinternet gaat genieten! 😃 Zo te zien hebben wij je afgelopen dinsdag de 28e per SMS en email een afspraaklink verzonden waarmee je een afspraak in kan plannen met Guidion op een moment dat het jou uitkomt. Daarnaast heb je gisteren de Track & Trace code van DHL ontvangen en is er inmiddels ook al een bezorgdatum bekend. Als het goed is heeft de netwerkbeheerder gisteren jouw internetsignaal geactiveerd, alleen hebben wij hier nog geen terugkoppeling van ontvangen. Hier gaan wij nog voor je achteraan en naar verwachting zullen wij alsnog snel een afmelding van hen ontvangen.

Wij werken het klokje rond om je aangesloten te krijgen, je zal snel kunnen genieten1

Top, bedankt! Ik kwam er gisteren ook achter dat het pakket geleverd ging worden, dus helemaal prima.

Reageer