Beantwoord

Status bestelling internet thuis

  • 13 January 2022
  • 1 reactie
  • 62 Bekeken

Beste, 

Drie weken geleden heb ik internet bij jullie besteld, sindsdien is de bestelstatus ‘bestelling controleren'. Ik heb niks meer gehoort over mijn bestelling en the de wensdatum voor mijn internet was op 5 januari. Ik wil weten was is gebeurde met mijn bestelling. Ik hoor graag.

Dinesh

icon

Beste antwoord door Lisa 14 January 2022, 12:10

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7

Hi @Dinesh Alias, allereerst: welkom op de T-Mobile Thuis Community! Top dat je dit checkt, want ik geef je heel graag meer duidelijkheid. Ik zag dat de order niet goed doorliep, dus ik heb direct één van mijn collega's van de technische dienst aan de mouw getrokken. Hij heeft meteen een aanpassing verricht en de order loopt nu goed door, yay. Je hebt zojuist ook een e-mail binnengekregen met meer informatie. Het installatiepakket komt binnen enkele dagen bij je binnen. Excuses voor de vertraging! Laat jij het weten zodra jij van een goede verbinding aan het genieten bent? Als ik je verder nog ergens mee kan helpen, laat het dan vooral weten. Ik help je graag! 😊