Beantwoord

status bestelling klopt niet

  • 19 September 2022
  • 12 reacties
  • 117 Bekeken

Reputatie 1

Goedemorgen,

Na een wat stroeve start, werkt bij mij alles behoren.

Alleen klopt de bestel/levering status niet, ik ben reeds aangesloten, dit heb ik zelf gedaan aangezien ik te lang moest wachten op de monteur. Er was iedere keer mis communicatie over het glasvezelpunt installeren, dit was er allemaal al, get was een kwestie van uitpluggen en de nieuwe apparatuur inpluggen.

Ik heb al meerdere keren gebeld om de status aan te laten passen, de afspraak met Gideon heb ik netjes geannuleerd, kunnen jullie mij verder helpen de status goed te krijgen?

 

icon

Beste antwoord door Cynthia01 21 September 2022, 20:18

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Cynthia01 

Dezelfde fout had ik zelf ook gemaakt, monteur annuleren en zelf installeren.

Het is niet de bedoeling dat je de monteur annuleert want de monteur meldt je verbindong aan bij T-Mobile zodat de status in je T-Mobile thuis account ook correct staat, deze wordt dus niet automatisch aangemeld.

Hopelijk kan een moderator nog wat voor je regelen.

Reputatie 1

@Waqqas dank je wel voor je antwoord, ik heb gelukkig wel dat alles naar behoren werkt, anders zat ik 3 weken thuis zonder alles en ik werk vanuit huis 

Reputatie 7
Badge +15

@Cynthia01

Ik kreeg ook een verbinding op XGS-PON en de Genexis ONT zat er al dus even de router wisselen kon ik wel, maar zonder de monteur kan de verbinding niet worden aangemeld.

Reputatie 7

Hi @Cynthia01, ik ben blij om te lezen dat je inmiddels van een goedwerkende verbinding geniet! Deze vraag heb ik doorgespeeld naar mijn collega's van de technische dienst. Ik heb gevraagd of zij dit in het systeem kunnen rechttrekken of dat een monteur toch nog langs dient te komen, zodat de status verandert. Ik laat het je meteen weten als ik een reactie heb. 

Reputatie 1

Dank je wel @Lisa 

Reputatie 7

Hi @Cynthia01, ik wil je graag laten weten dat mijn collega hiermee bezig is voor je! Morgen laten we aan je weten of het helemaal is gelukt. 

Reputatie 7

Hi @Cynthia01, mijn collega heeft geprobeerd om aan de achterkant een aanpassing te verrichten zodat het systeem weet dat alles naar behoren werkt en is geïnstalleerd! Echter heeft hij een probleem opgemerkt Vast Bellen. Technisch gezegd: het modem wilt deze gegevens niet overnemen, terwijl dit wel hoort te gebeuren. Waarom dit niet werkt, dat kan mijn collega niet verklaren. Hij is hier dan ook samen met een collega naar aan het kijken en komt hier zo snel mogelijk op terug. Weet dat we ermee bezig zijn om dit te fixen! 💪

Reputatie 1

Hoi @Lisa ik kreeg gisteren al een mail dat mijn t mobile thuis geactiveerd is. Mijn huistelefoon werkt wel naar behoren, kan gebeld worden en bel zelf ook zonder problemen.

Dank je wel voor de terugkoppeling 👍🏼

Reputatie 7

Hi @Cynthia01, helemaal perfect! Fijn dat je zelf geen problemen ondervindt met de huistelefoon, dankjewel voor het doorgeven. Ik ga dit meteen doorspelen naar mijn collega. Hopelijk is het hierna helemaal ready! 

Reputatie 7

Hi @Cynthia01, ik heb goed nieuws! Het bleek om een cosmetische foutmelding te gaan. Alles staat nu goed en blijft ook zonder problemen werken. Maak er een mooie week van! 

Reputatie 1

Dank je wel voor je hulp @Lisa ben ook zeer tevreden met mijn nieuwe provider 👍🏼

Reputatie 7

Heel fijn om te lezen @Cynthia01! 😁

Reageer