Status Glasvezelaansluiting - ODF

  • 15 February 2023
  • 1 reactie
  • 82 Bekeken

Goedenavond,

In het najaar van 2022 is de glasvezelaansluiting in ons appartementencomplex afgerond. ODF Heeft de aansluitingen in de verschillende meterkasten geplaatst en hierna was het mogelijk om een glasvezel-abonnement af te nemen bij T-Mobile. 

Omdat ik graag een glasvezel-abonnement wil, heb ik in oktober 2022 een glasvezel-abonnement met T-Mobile Thuis afgesloten. Eind oktober is het installatiepakket netjes bezorgd en 11 november is de installateur van Guidion geweest. Deze is het toen niet gelukt om de verbinding te activeren, vermoedelijk omdat er 'iets mis was in de centrale'. ODF zou dit later komen oplossen. Er is toen inderaad later iemand van ODF geweest om opnieuw naar de aansluiting te kijken, maar deze kwam opnieuw tot de conclusie dat de installatie niet werkte en dat er in de centrale iets moest worden aangepast. Ik zou ingelicht worden wanneer dit het geval zou zijn.

 

Aangezien ik op internet meer van dit soort verhalen heb gehoord, heb ik bij het afsluiten gelukkig de keuze gemaakt om mijn abonnement via mijn huidige provider door te laten lopen. Ik ben er in de tussentijd niet actief achteraan gegaan (zo eerlijk ben ik ook wel), maar ik vermoed niet dat dit probleem nog op de radar staat. 

Hoe gaat dit probleem nu worden opgelost? Want het zou toch (voor beide partijen) fijn zijn als ik eindelijk over kan stappen naar mijn gewenst abonnement. 

Alvast bedankt.

Tommie van Odido 1 jaar geleden

Welkom @Maurice079 op de Community! Goed dat je hier achteraan gaat. Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat het ticket hiervoor nog in de wacht staat bij ODF. Ik ga er vanuit dat als dit euvel is opgelost, dat ze contact met je opnemen over de installatie. Op dit moment kan ik niet meer zien over de situatie. Als je verder nog vragen hebt, stel ze gerust!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Welkom @Maurice079 op de Community! Goed dat je hier achteraan gaat. Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat het ticket hiervoor nog in de wacht staat bij ODF. Ik ga er vanuit dat als dit euvel is opgelost, dat ze contact met je opnemen over de installatie. Op dit moment kan ik niet meer zien over de situatie. Als je verder nog vragen hebt, stel ze gerust!

Reageer