Beantwoord

strijp Eindhoven Glasvezel

  • 13 July 2021
  • 7 reacties
  • 197 Bekeken

Heel Strijp in Eindhoven word door Tmobile van glasvezel voorzien. Word flink reclame voor gemaakt. Heel Strijp behalve XXXX - Moderator edit: adresgegevens verwijderd. Geen persoonsgegevens in een openbaar bericht plaatsen, alsjeblieft.

Niemand van de klantenservice kan mij vertellen waarom dat dit is.. ik word hier naar deze site doorverwezen. Ik hoor graag waarom wij niet aangesloten zijn op glasvezel van Tmobile.

 

Gr,

 

Alex

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 16 July 2021, 09:48

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @aheeswijk, van harte welkom op de Community!

Het zou kunnen dat de wijken opgesplitst zijn in aparte delen en dat de aannemer op een later moment terugkomt om de aanleg af te ronden. De oplevering van het glasvezelnetwerk gebeurt namelijk nagenoeg altijd gefaseerd. Dat betekent dat de buurman bijvoorbeeld in sommige gevallen eerder Glasvezel thuis heeft liggen dan jij. 

Kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met jouw postcode en huisnummer, alsjeblieft? Dan check ik meteen of ik kan zien wat de status is van een eventuele oplevering!

Reputatie 7
Badge +14

De woonhuizen aan de knotwilghof lopen t/m nummer 7.

Aan de overkant van 7 zitten de tuinen van de Iepenlaan en 2 garages ernaast. Die laatste worden bereikt via de knotwilghof. 

ZIjn 9 en 11 toevallig nieuwe huizen die nog niet op Google maps zichtbaar zijn? Want garages worden niet op glasvezel aangesloten.

 

Hoi Jason, als ik op de link klik krijg ik de melding dat ik geen rechten heb tot de pagina.

Hoi Jason,  Het is gelukt met een kleine omweg :) 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @aheeswijk, bedankt voor je privébericht: ik linkte nog naar een oude pagina, excuses! 😅

Er is momenteel nog geen Glasvezel beschikbaar of gepland op jouw adres, sorry dat ik geen mooier nieuws voor je heb. Ik kan ook nog niet zien of dit er binnenkort wel aankomt. Dit kan natuurlijk wel betekenen dat het er nog aankomt, maar dat ligt momenteel bij de aannemer en voorbereider, op die planning hebben wij geen inzage. 

Je kunt natuurlijk wel altijd bellen met onze hoofdaannemer in die regio en checken of jouw adres op de planning staat: 088 - 1860444. Zij zijn vandaag bereikbaar tot 18:00! 

De huizen staan er al even..maar is vrij nieuw idd.

Maar goed dat beantwoord niet echt mijn vraag natuurlijk..

Reputatie 7
Badge +4

Niet direct een antwoord op jouw vraag, maar weet dat er in Veenendaal een straat was waar een deel wel en een deel niet was aangesloten. Dit had te maken met het grondgebied. Formeel viel de wijk onder Veenendaal, maar dat deel van die ene straat lag formeel in de gemeente Rhenen en die gaf geen toestemming. Heel bizar, maar zoiets zou ook hier kunnen spelen?!

Reageer