t mobile de beste provider van nl

  • 13 November 2020
  • 4 reacties
  • 253 Bekeken

Reputatie 2

ja er komt voor mij geen betere provider als t mobiel heb bijna alles gehad @home Ziggo  online is een grote bonk ellende met deze online spant de kroon hierin had alles aangesloten  eerste dag ging het goed daarna niks meer heb binnen gestelde tijd toen op  gezegd niet te geloven wat ze daarna deden stuurde cib op me af of ik ff bijna 1000 euro wilde betalen cib gebeld verhaal verteld hun hebben alles na getrokken toen kreeg e-mail hoefde dus niks te betalen aan online nou geef mij maar lekker t mobile  zijn klant vriendelijk telefonistes ook verdien een dikke pluim 20 +krijgen ze van me  zou zeggen t mobile ga zo door jullie zijn gewoon de allerbeste van alle providers in nederland gr Herman kerstens  


4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @autoke12  Welkom, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent!  
Welke diensten van TM gebruik je? 
 

Reputatie 2

tv internet Ziggo sport entertement pakket plus pakket super t mobile ga dr. nooit meer weg 

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @autoke12, wat een lof! Ontzettend fijn om te lezen dat je zo blij met ons bent. Dat zijn wij ook met jou, als je dat maar weet! :blush: Na veel gedoe bij andere providers zit je nu eindelijk op je plek bij T-Mobile Thuis. Op naar nog hééél veel jaren samen Herman!

Reputatie 7

 

Reageer