T-Mobile Glasvezel beschikbaar in de volgende plaatsen (WBA of ODF)



Toon eerste reactie

179 reacties

Reputatie 2

Ik merk in de postcodecheck dat de max. snelheid in Zevenaar inmiddels 1000Mbit is, maar helaas krijg ik nog niet de optie mijn abonnementsnelheid te verhogen. Dat zou toch een mooie start van 2021 zijn :grin:

Reputatie 3

In Alkmaar zijn ze ook bezig met de aanleg van glasvezel voor bestaande bouw. Is bekend of dit ODF gaat worden of alleen WBA?

Reputatie 7
Badge +1

Ga er maar vanuit dat het om WBA gaat, de uitrol van ODF door T-Mobile is momenteel zo goed als 0% wanneer er weer uitgerold word is niet bekend maar word op de deze site bekend gemaakt, maar zal zeker gezien de huidige situatie nog wel een heel lange tijd duren.

Providers hebben nu m.i.  maareen taak te vervullen zorgen dat het internet en tv goed blijft draaien

Reputatie 2

Ik merk in de postcodecheck dat de max. snelheid in Zevenaar inmiddels 1000Mbit is, maar helaas krijg ik nog niet de optie mijn abonnementsnelheid te verhogen. Dat zou toch een mooie start van 2021 zijn :grin:

Aha, blijkbaar zit mijn abonnement nog met een WBA-verbinding (van KPN dus), ondanks dat intussen ODF is uitgerold. Ik moet een nieuw abonnement afsluiten om van ODF en dus 1000Mbit/s gebruik te kunnen maken.

Reageer