Beantwoord

T-mobile Thuis aansluiting

  • 23 December 2018
  • 1 reactie
  • 771 Bekeken

  • is net lid geworden
  • 0 reacties
Hi,

Op 9-11-2018 heb ik een t-mobile thuis abonnement aangevraagd. Nou liep mijn huidige provider binnenkort af. Nou begrijp ik dat t-mobile pas een lijn kan aansluiten als de verbinding vrij is echter 2 Januari is echt onaceptabel.

Op 5 december zou er een monteur komen die is nooit gekomen en ik ben niet op de hoogte gebracht van annulering. Hier heb ik zelf achter moeten komen. Ik begrijp dat de oude provider er eerst af moet voordat t-mobile kan aansluiten, echter normaal gaat de 1 eraf en de andere erop binnen 1 dag.

Het pakket met modem is al een tijdje binnen. Deze heb ik nu maar zelf aangesloten om te hopen dat er signaal binnen komt echter dat komt er niet en niemand die mij op de hoogte brengt!

Het lijkt mij niet zo moeilijk een monteur te sturen naar de verdeelkast en de patchkabel erin te stoppen ?
Ik heb een vriendin die net is bevallen en ik weiger nu langer te gaan wachten op mijn verbinding. De klantenservice doet zijn standaard verhaal wat is opgedragen vanuit het script en kan zogenaamd niks doen.

Als het deze week (tot 28-12-2018) nog steeds niet is geregeld mag t-mobile thuis het modem persoonlijk bij mij ophalen en ga ik naar een ander! (monteur staat gepland op 2 januari maar ik krijg weer smsjes om een afspraak in te plannen) die is toch al gepland voor 2 januari?

Graag een oplossing....
icon

Beste antwoord door Brian 27 December 2018, 16:43

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hi @MGNL, dat is geen lekkere start! Als je gebruik maakt van de overstapservice dan sluit je nieuwe abonnement inderdaad aan op die van je huidige provider en zodra wij jouw oude provider een seintje geven wordt het oude abonnement stopgezet zodat je niet zonder verbinding komt te zitten. Als je geen gebruik maakt van de overstapservice en er levert nog een andere provider dan kunnen wij de lijn pas overnemen wanneer je oude provider stopt. Zie het als een spoorlijn, als er al een trein rijdt dan er niet nog een trein tegelijkertijd gebruik maken van het spoor. Maar dit betekent dat je dan nog wel gebruik zou kunnen maken van de diensten van je oude provider.

Ik kijk graag of ik nog wat voor je kan betekenen maar ik weet zeker dat mijn collega's ook hun best hebben gedaan om je zo snel mogelijk aan te sluiten! Als je mij een privébericht wil sturen met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer dan kijk ik met je mee!

Reageer