Beantwoord

T-Mobile Thuis Abonnement activatie

  • 7 October 2020
  • 1 reactie
  • 160 Bekeken

Hoi,

Afgelopen zaterdag is mij in een T-mobile winkel in Zeist meer informatie gegeven over de mogelijkheden van T-Mobile Thuis. Interessant en niet lang daarna ontving ik dan ook een bevestigingsmail met het contract. Zeer voorspoedig!

Na het aanmaken van een T-Mobile Thuis account zie ik dat de installatiedatum al bekend is. Dit zonder enig contact! Direct geprobeerd om Guidion telefonisch te bereiken, maar helaas na 20 minuten in de wacht te hebben gehangen nog geen gehoor. Gezien deze nabije installatiedatum (a.s. dinsdag) tevens contact opgenomen met de klantenservice, aangezien mij in de winkel werd aangeraden telefonisch de overstapservice in gang te zetten. Ditmaal heb ik het ruim 40 minuten volgehouden, maar jammer genoeg nog altijd niemand aan de lijn gekregen. 

Ook in mijn account of via de chat kom ik niet verder. Een zoektocht naar een e-mailadres waarop T-mobile bereikbaar is, leverde helaas ook geen resultaten op. 

Kortom, na toch ruim 1,5 uur heb ik nog altijd geen duidelijkheid over de komende stappen m.b.t. de installatie. Enigszins vreemd, aangezien ik mij nog in de herroepingsperiode bevind waardoor ik nog de mogelijkheid heb om van dit abonnement af te zien. Spijtig, aangezien in deze periode van thuiswerken ik mij niet kan permitteren zonder internet danwel met extra kosten te zitten (aangezien ik nu nog ergens anders klant ben). Misleidend, aangezien mij in de winkel werd benadrukt hoe simpel en snel dit geregeld kan worden, terwijl T-Mobile middels de overstapservice de administratieve rompslomp voor zijn rekening zou nemen. Frustrerend, aangezien ik hier niemand over kan spreken (meerdere malen de klantenservice gebeld, waarbij telkens werd gemeld dat de wachttijd meer dan 30 minuten bedraagt) en ik graag wil weten waar ik aan toe ben. 

Om die reden hoop ik via deze weg contact te krijgen omtrent de (mogelijke) activering van het T-Mobile Thuis pakket. 

 

Alvast bedankt. 

 

Met vriendelijke groet,


Stefanie Burger

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 9 October 2020, 17:15

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Steefburger, van harte welkom op de Community en bij Thuis!

Een snelle oplevertermijn is natuurlijk altijd prettig, maar wanneer er dan geen verder gehoor aan gegeven wordt, is niet fijn. Sorry dat je ons en Guidion nog niet hebt kunnen bereiken!

Ik zet de punten op een rijtje zodat we het overzicht behouden:

  1. De Overstapservice is niet aangevraagd, ik wil je daarom adviseren om contact op te nemen met je huidige provider zodat dat contract alsnog beëindigd wordt. P.s .wat was voor jou de reden om de Overstapservice niet te gebruiken (uit interesse)?
  2. Je activatiedatum is bepaald door de netwerkbeheerder en vastgesteld op 13 oktober. Dit hangt samen met de datum waarop KPN NetwerkNL (de netbeheerder) een monteur in de wijkcentrale langs kan laten komen zodat de patch geïnstalleerd wordt. Binnen enkele dagen ontvang je een afspraaktool via SMS en e-mail van Guidion zodat je het installatiepakket kunt laten installeren.
  3. Het installatiepakket zal je eveneens binnen enkele dagen toegestuurd krijgen. Normaliter ontvang je deze vier tot zeven dagen vóór de installatiedatum, maar omdat het allemaal zeer snel op elkaar volgt, is dit iets later dan gepland.
  4. Stuur me een privébericht wanneer ik nog iets voor je kan doen, dan zal ik mijn best doen om dit nog voordat het weekend afgelopen is voor je te regelen.

Een prachtig weekend toegewenst en stay safe!

Reageer