Beantwoord

t-mobile thuis abonnement verlengen

  • 28 September 2022
  • 2 reacties
  • 218 Bekeken

Goedenavond,

ik zit nog op de oude DSL verbinding en heb rondgekeken bij T-mobile voor het overstappen naar Glasvezel.

nu ben ik al heel wat jaren bij T-mobile met 3 mobiele abonnementen en T-Mobile thuis. Daarnaast was ik van plan in Januari 2023 er nog een mobiel abonnement aan toe te voegen + daarnaast een zakelijk mobiel abonnement af te sluiten. Al met al een redelijk aantal abonnementen waarvan er meerdere abonnementen ook dichterbij verlenging komen.

Nu heb ik een aanbod gekregen om te verlengen waarbij ik de 1e 3 maanden 35 euro moet betalen en vervolgens 9 maanden voor 55 (met 1gbit glasvezel internet).

Maar ik wil graag hetzelfde aanbod ontvangen als nieuwe klanten: 1e 6 maanden voor €25,- en 2e 6 maanden voor €55,-

nu blijkt dit dus niet mogelijk te zijn en laat T-mobile mij liever met alle abonnementen overstappen naar een andere provider wat hun dus geld kost ipv mij dezelfde aanbieding te doen. 
 

Klopt dit of heb ik gewoon iemand aan de telefoon gehad die er minder verstand van heeft of simpelweg niet de autoriteit heeft om dit te bewerkstelligen?

ik hoop dat iemand mij hier verder over kan informeren of dat ik toch echt moet overstappen naar een andere provider na +/- 18 jaar klant te zijn. 

 

 

icon

Beste antwoord door Boris 29 September 2022, 12:12

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Dennisoudbier 

Eigenlijk is het bij alle providers wel zo dat nieuwe klanten een hogere welkomstkorting krijgen dan bestaande klanten.

Reputatie 7

Hi @Dennisoudbier, ik heb je zojuist van antwoord voorzien in het volgende topic: 

Zullen we daar het topic oppakken, mocht je nog een vraag hebben? Omdat het een dubbel topic betreft, sluit ik deze.