Beantwoord

T-mobile thuis account creëren lukt niet

  • 9 September 2018
  • 4 reacties
  • 971 Bekeken

Ik ben een nieuw tmobile klant en via de website probeer ik een account aan te maken. Ik heb met zowel mijn persoonlijke als mijn tmobile thuis email adres geprobeerd een wachtwoord aan te vragen, maar helaas ontvang ik geen email.
icon

Beste antwoord door Sander 10 September 2018, 12:00

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Hoi @Dinan

Welkom op onze Community! Het is gelukkig wel gelukt om hier een account aan te maken. Ik vermoed dat het gaat om een account voor My T-Mobile Thuis? Dan helpt dit topic jou verder.

Lukt het met die tips nog steeds niet? Stuur mij dan een privébericht (klik op mijn naam) met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN en ik maak een inlog voor je aan. Zo simpel gaat dat!

 

Ik ben een nieuw tmobile klant en via de website probeer ik een account aan te maken. Ik heb met zowel mijn persoonlijke als mijn tmobile thuis email adres geprobeerd een wachtwoord aan te vragen, maar helaas ontvang ik geen email.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @M.M.Veleva 

Check ook je spam folder, het kan ook voorkomen dat de email later binnen komt.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @M.M.Veleva, leuk dat je internet bij ons afneemt! :smile: Zojuist is het mij gelukt om een nieuw wachtwoord aan te vragen met jouw T-Mobile Thuis email adres op deze pagina: Wachtwoord aanvragen. Let er graag op dat de link in deze email maximaal 1 uur bruikbaar is.

Zo te zien heb je enkel jouw T-Mobile email adres aan het dossier gekoppeld, en niet een ander privé email adres. Mocht je graag nog een ander email adres opgeven, dan kan je dit zowel in jouw My T-Mobile Thuis account veranderen onder contactgegevens, of je kan het wijzigen door mij een privébericht sturen.

Nog veel plezier met ons internet gewenst!

Reageer