Goedemiddag,
Ik heb gisterochtend tmobile internet en tv besteld maar ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen. Ik vroeg mij af of de bestelling wel doorgekomen is
Mvg
Albert Ras
Beste antwoord door Jason van Odido
Bekijk origineelGoedemiddag,
Ik heb gisterochtend tmobile internet en tv besteld maar ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen. Ik vroeg mij af of de bestelling wel doorgekomen is
Mvg
Albert Ras
Beste antwoord door Jason van Odido
Bekijk origineelHoi
Wat gaaf dat je klant bent geworden! Welkom op de Community, leuk dat we je mogen verwelkomen. Jouw bestelling is zeer zeker binnengekomen bij ons. Het gaat om een Glasvezelabonnement! Stuur mij in een PM je correcte e-mailadres, want ik denk dat hier wat is misgegaan. We hebben je namelijk een stuk of 10 mails gestuurd.
Die had ik bekeken maar daar stond niks in
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.