Beantwoord

T-Mobile Thuis geen internet en TV sinds dag van aansluiting 19 juni

  • 23 June 2017
  • 4 reacties
  • 513 Bekeken

Sinds afgelopen maandag nieuwe klant T Mobile thuis, internet en TV en sinds die dag nog geen moment internet en TV gehad. Klantendienst zegt elke dag dat het de volgende dag verholpen wordt. Klantendienst deze ochtend was dermate arrogant en heeft zelfs opgehangen. WIE DOET WAT????
icon

Beste antwoord door Sander 23 June 2017, 11:56

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Hoi KBentley, dat klinkt niet best! Mijn excuses voor de niet zo prettige ervaring met de klantenservice. 😞 Gelukkig komt het niet vaak voor, maar het kan gebeuren dat er iets mis gaat bij een oplevering. Ik kijk in ieder geval graag met je mee. Wil je mij een privébericht sturen met je postcode, huisnummer en laatste vier cijfers van je banknummer? Dan kan ik je een update geven.
Wij hebben hetzelfde probleem. Welkomst email ontvangen en Ziggo is nu inactief heb dus geen internet sinds gister. Wordt van het kastje naar de muur gestuurd met het weekend in aantocht..
Reputatie 7
Badge +2
Hallo Boelie38,

Betreft het een aansluiting via DSL (Doe het zelf), of een glasvezel aansluiting waar een monteur voor langs moet komen? Bij DSL: wat is de activatiedatum? Ia de aansluiting op het Israpunt gelukt? Wat doet het Wan lampje?
Reputatie 7
Hi Boelie36,

Ik zie dat je gebeld hebt en dat vanaf dat moment het balletje is gaan rollen. Als het goed is doen je diensten het nu. Klopt dat? Veel plezier ermee!

Reageer