Beantwoord

T-mobile Thuis: Geen internet (wereldbol icoon blijft uit)

  • 21 October 2019
  • 3 reacties
  • 488 Bekeken

Afgelopen vrijdag zou de aansluit datum zijn van het T-mobile Thuispakket. Het aansluiten ging vrij gemakkelijk, de modem werkt en geeft een wifi signaal. Alleen er is geen internet connectie. Hiervoor al op de dag zelf contact gehad met de klantenservice en die gaven aan dat het te maken heeft met de levering die door KPN gedaan wordt. 

De grote vraag, hoe lang kan het gaan duren voor er internet is in huis? Ik lees een aantal overeenkomstige verhalen alleen geen tijdsduur tot het internet er daadwerkelijk is. 

Hopelijk kan iemand mij hier meer over vertellen en bij helpen. 

icon

Beste antwoord door Sander 6 November 2019, 14:41

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hi @robvanarkel1, ik vermoed dat er in dit geval iets niet goed gaat met het aansluitpunt zelf, ik zie namelijk sinds 15-10 een signaal op de lijn. Ik zie dat mijn collega al een monteur voor je in heeft geschakeld, dat gaat helemaal lukken! 

Hi Brian,

Dank voor je reactie, binnen welk tijdsbestek kunnen we de monteur verwachten en hoe wordt deze afspraak gemaakt met ons? 

Reputatie 7

Hoi @robvanarkel1,

 

Ik begrijp dat de monteur van ons al is langs geweest, maar het nog niet werkt. Daarvoor is nu nog een monteur van de netwerkbeheerder nodig. Heb je hier al een afspraak mee kunnen maken? Doorgaans zijn ze erg snel met het inplannen van een afspraak. Houd je telefoon in de gaten! Ze bellen overigens met een anoniem nummer. 

 

Houd je ons op de hoogte?

 

Reageer