Beantwoord

T-Mobile thuis pakket niet compleet

  • 21 July 2022
  • 6 reacties
  • 109 Bekeken

Sinds vorige maand Tmobile thuis, bevalt overigens prima. 
Met het afsluiten van Tmobile thuis vertelde de Tmobile medewerker dat zodra het nieuwe abonnement actief zou worden dat ze mijn vorige abbonement stop zouden zetten. 
Nu zie ik echter dat ik de afgelopen maand gewoon mijn oude abbonement betaalt heb. Deze is blijkbaar dus nog gewoon actief?

Ook zou er bij het Tmobile thuis pakket een wifi versterker zitten. Nu heb ik al een maand T mobile thuis maar de versterker heb ik tot op de dag van vandaag nog niet ontvangen.

T mobile thuis bevalt ons zeer goed maar de service er omheen kan echt beter. 
Zou er voor de bovenstaande punten een oplossing geregeld kunnen worden? 
 

Marnick 

icon

Beste antwoord door eric 21 July 2022, 21:10

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Marnick97 welkom bij de community.

Over welk “oud pakket” heb je het hier, ben je van T-Mobile DSL naar T-Mobile glas gegaan, of heb je de overstap service van T-Mobile gebruikt en factureert jouw oude provider je nog?

Staat de wifi versterker al in je “my t-mobile” omgeving? Zo niet, voeg het dan even toe, dan krijg je hem binnen twee dagen en de eerste maand is gratis volgens deze pagina.

Nee, ik ben van een mobiel 4G abbonement van Tmobile in zo’n camping kastje zegmaar naar Tmobile thuis gegaan.

En die WiFi versterker was toen ik het abbonement afsloot een jaar gratis dus bovengenoemde optie schiet ik weinig mee op;) 

Reputatie 7
Badge +14

Er is geen overstap service van 4g thuis naar vast internet.  Dat (mobiele) abonnement dien je zelf even op te zeggen.

 

@eric Zeker is die ene wifi versterker onvoldoende voor die locatie, als die niet geleverd word en nog in het T-Mobile magazijn ligt.😳😳😳

Lekker handig dan, mij wordt vertelt door jullie medewerker dat ze mijn oude abbonement automatisch stopzetten op het moment dat de nieuwe actief wordt. Dit kan dus blijkbaar niet begrijp ik? Nu mag ik dus een maand extra betalen voor niks? 

Reputatie 7
Badge +14

Bel even de 4g voor thuis afdeling, dat is in het klantenservice menu kiezen voor " mobiel ". Misschien kunnen zij wat voor je betekenen als je al uit de looptijd van dat abonnement bent.