Beantwoord

t-mobile thuis pakket op nieuw adres bezorgd terwijl ik er nog niet woon

  • 31 August 2019
  • 4 reacties
  • 484 Bekeken

Goedenmiddag,

Mijn t-mobile thuis pakket zou bezorg worden op het nieuwe adres.
Nu blijkt dat de bezorger heeft gezegd dat het pakketje verkeerd geadresseerd was.
Nu word deze terug gestuurd naar t-mobile.
Vanaf dinsdag 10 september zit ik op het nieuwe adres.
Wat gaat er nu gebeuren?

Mvg Bjorn
icon

Beste antwoord door Sander 2 September 2019, 17:33

Bekijk origineel

4 reacties

Lekkere bezorger is dat, die hoort te bezorgen en aan de deur te horen te krijgen dat het niet goed geadresseerd is.
Maar nu zal het terug gaan naar T-Mobile, je kan even contact opnemen met T-Mobile thuis op het nummer 0800 - 0092 en hopen dat ze het op tijd opnieuw kunnen versturen.
Reputatie 7
Hi @Bjorn220193,

Ik denk graag mee! Als het om een nieuwbouwhuis gaat en de bezorger ziet dat het niet bewoond is, dan kan hij het terugsturen naar ons. Zoals het nu bij ons in het systeem staat, is het pakket daadwerkelijk geweigerd aan de deur. Dat kan kloppen, want je woont nog niet op het adres. Ik zie dat er inmiddels een nieuw pakket voor je klaarstaat dat we versturen op/na 10 september. Zo weten we zeker dat je op het adres woont en je direct kunt installeren. Tenminste, ik verwacht dat er ook wat dozen uitgepakt moeten worden. Ik wens je veel succes met de verhuizing en het installeren! 😎

PS. Hier is een handige video die je helpt bij de installatie: installatievideo.

Goedenmiddag,



Mijn t-mobile thuis pakket zou bezorg worden op het nieuwe adres.

Nu blijkt dat de bezorger heeft gezegd dat het pakketje verkeerd geadresseerd was.

Nu word deze terug gestuurd naar t-mobile.

Vanaf dinsdag 10 september zit ik op het nieuwe adres.

Wat gaat er nu gebeuren?



Mvg Bjorn

 

Ik heb mijn verhuizing doorgegeven. Ik krijg nu een mail dat het pakket 4 tot 7 dagen voorafgaand aan de verhuisdatum bezorgd wordt. Dan woon ik er dus nog niet en lees nu dat het dan wel eens mis gaat. Hoe kun je dat oplossen?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Mgtvdaa, geen zorgen! Je kunt de bezorglocatie wijzigen indien dit beter uitkomt. Je kunt het aanpassen via de link die we je gemaild hebben in de track&trace-code, of via de PostNL-app. Wat voor jou het beste werkt. 

Houd er alsjeblieft rekening mee dat wanneer het pakket binnen te korte tijd geleverd wordt vanaf nu, dit niet langer mogelijk is - maar dit wordt dan aangegeven bij de bezorgstatus. Indien het pakket toch onverhoopt naar jouw nieuwe adres gebracht wordt en er is niemand op het aan te nemen, dan wordt het pakketje afgeleverd bij een PostNL-afhaalpunt. Veel succes met verhuizen en van harte gefeliciteerd met jouw nieuwe woning! 🏡

Reageer