Beantwoord

T-mobile Thuis per februari 2021

  • 24 December 2020
  • 3 reacties
  • 197 Bekeken

  • is net lid geworden
  • 0 reacties

Per 1 februari willen wij alleen internet thuis ontvangen. We zijn geen videoland fans maar willen natuurlijk wel een leuke aanbieding. De aanbieding nu loopt tot 3 januari, beter nog even wachten? 

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 24 December 2020, 10:03

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @E&L  Wat leuk dat je lid van de club wil worden.

Wachten tot 3 Jan. In de hoop dat er een andere aanbieding komt blijft een gok. Er is nu wel aansluit korting toch?

Niemand weet wat de volgende aanbieding is, en de mensen die het wel weten ik twijfel of die het gaan vertellen.😊🤣 

Groetjes en fijne gezellige veilige kerstdagen.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @E&L, gezellig dat je naar ons wil overstappen! :smile: Ik sluit mij helemaal aan bij @CrisTien, en ik wil inderdaad ook graag benadrukken dat wij naast Videoland ook een hoop andere mooie voordelen geven. Zo was onze gebruikelijke aanbieding de afgelopen tijd 3 maanden gratis TV, maar met deze aanbieding is het 6 maanden gratis TV, gratis actievatiekosten (ter waarde van € 30,-), en natuurlijk de Videoland aanbieding.

Je geeft natuurlijk aan dat je alleen internet wil afnemen, maar wellicht dat je gratis TV geen slechte optie vindt. :wink: Dit is ook maandelijks op te zeggen.

Daarnaast is ons bekabelde internet erg goedkoop, vooral in combinatie met onze Mobiel + Thuis voordeel. Meer informatie hierover vind je hier: Mobiel + Thuis voordeel. Hopelijk is dit meer in jullie straatje!

Ik weet in ieder geval zeker dat ons internet jullie zal bevallen!

Kijk even goed, toen ik naar TM overstapte was alles in 1, dus Internet, TV en Telefoon goedkoper af te sluiten als alleen internet en TV of alleen Internet, en je hoeft de onnodige zaken niet te gebruiken.

En als de kortingsperiode is afgelopen kun je de onnodige zaken weer gewoon opzeggen en heb je wel je voordeel gehad van bijvoorbeeld zoals in mijn geval gratis monteur en afsluitkosten plus een goede korting.

Reageer