Beantwoord

T-Mobile Thuis via de kabelaansluiting?

  • 17 December 2017
  • 4 reacties
  • 9945 Bekeken

Is het mogelijk om T-Mobile thuis aan te sluiten via de kabel (TV/Internet)?

Moderator edit: T-Mobile Thuis DSL sluit je aan via een ISRA-punt. Bekijk onze installatievideo voor hulp bij jouw installatie.
icon

Beste antwoord door jibbewillem 17 December 2017, 12:32

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Nee, volgens mij kan dat niet T-mobile maakt alleen gebruik van de DSL techniek op plaatsen waar nog geen glasvezel ligt, op plaatsen waar al wel glasvezel ligt krijg je standaard een glasvezel aansluiting.
Bij DSL en glasvezel wordt er gebruik gemaakt van een UTP kabel en bij kabel heb je een coaxkabel, dus dat gaat van z'n leven niet werken, ligt er in uw plaats geen glasvezel dan zou ik er persoonlijk niet over denken over te gaan naar DSL (dit is puur persoonlijk) zelf zou ik dan beslist voor kabel (Ziggo?) kiezen, DSL is gewoon niet in staat aan de toekomstige hogere eisen te voldoen.
Hallo NikkiEik,

Als je de COAX TV kabel van Ziggo (of andere lokale kabelaar) bedoelt, dan is het antwoord: nee.

Het openstellen van het kabelnetwerk voor andere providers wordt door de overheid niet verplicht. Tevens is het openstellen van dit netwerk technisch erg lastig te verwezenlijken.

T-Mobile levert haar diensten over over het koper- en glasvezelnetwerk van KPN (Reggefiber). Dit betekent voor jou dat je eventuele televisies aan moet sluiten via standaard internetkabels.
Reputatie 5
als er bij jou een aansluiting binnen komt van KPN dan kan je daar een abonnement op aanvragen , kijk eerst wel even wat je snelheid kan wezen , dit kan je doen met de postcode check .
Reputatie 7

Hey NikkiEik,

Onze aansluitingen gaan via de telefoonaansluiting of via glasvezel. Dat is veel beter! Mocht je dus nog iets willen weten over een nieuwe aansluiting, laat maar weten!

Er zijn trouwens drie opties voor een aanvraag:
-Alle T-Mobile shops
-Gratis bellen met 0800-0419
-Direct online, klik hier!

Reageer